وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

تبلیغات خصمانه‌استکبار با هدف کاهش‌حضور ملت در انتخابات است

رهبر معظم انقلاب تلاش تبلیغات خصمانه استکبار جهانی را برای کاهش حضور مردم در انتخابات متمرکز دانستند و بی‌نتیجه بودن این کوشش‌ها را نشان‌دهنده اهمیت انتخابات تلقی فرمودند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای که این‌سخنان را در روز ‪ ۱۹‬بهمن امسال به مناسبت سالروز بیعت کارکنان نیروی هوایی ارتش با امام خمینی،در جمع کارکنان این نیرو ایراد می‌فرمودند،انتخابات را یکی از عرصه‌های حساس و تعیین‌کننده کشور دانستند و در تبیین اهمیت آن افزودند:بررسی هر دوره از انتخابات در مقاطع مختلف نشان می‌دهد،تلاش‌های خصمانه استکبار جهانی بر روی کاهش حضور و انگیزه مردم برای انتخابات متمرکز بوده و این مسئله نشانه اهمیت انتخابات است.

ایشان بااشاره به‌درماندگی دشمنان درمقابل مردم‌سالاری ملت‌ایران خاطرنشان کردند:کسانی که به بهانه دموکراسی و دفاع از نظام‌های مردمی،کشورگشایی، فاجعه‌آفرینی و کشتار می‌کنند و حتی از رژیم‌های کودتایی و موروثی نیز حمایت می‌کنند ناچارند درمقابل مردم‌سالاری ملت‌ایران دم از نبود آزادی در انتخابات یا نبود انگیزه‌مردم برای‌شرکت در انتخابات بزنند و یا برای تعطیلی‌انتخابات تلاش کنند.البته در برهه‌ای نیز به وسیله برخی عناصر فریب خورده این تلاش را کردند ولی به اهداف خود نرسیدند.

رهبر انقلاب اسلامی شرکت در انتخابات را فریضه و وظیفه‌ای ملی برشمردند و تاکید کردند:این وظیفه با روی کار بودن دولتهای گوناگون و یا جریانهای سیاسی مختلف تغییر نمی‌کند و همه باید خود را موظف به شرکت در انتخابات بدانند و در این مسیر نیز بهانه‌جویی نکنند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای انتخابات در نظام اسلامی را در مقایسه با سایر کشورها جزو سالم‌ترین انتخابات ارزیابی‌کردند و افزودند:من به دست‌اندرکاران انتخابات توصیه کرده‌ام که باید قانون به شدت رعایت شود و همه نیز باید الزامات قانونی را بپذیرند و تسلیم قانون باشند زیرا قانون حد و فاصل حق و باطل است و قانون را نباید دور زد.

ایشان در همین خصوص خاطرنشان کردند:باید مراقب بود به کسی ظلم نشود و در مقابل حق مردم نیز تضییع‌نشود و با لحاظ قانون باید رعایت کرد که افراد ناصالح معرفی نشوند و انسانهای صالح هم از حقوق خود محروم نگردند.

رهبر انقلاب‌اسلامی مسئله اصلی در انتخابات را حضور مردم دانستند و تاکید کردند:کسانی که به نحوی دست‌اندرکار انتخابات اعم از سیاستگذاری،اجرا و موارد دیگر هستند باید با توجه به اهمیت حضور مردم،وظیفه خود را انجام دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد