وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

"مرعشی" از تایید صلاحیت تعدادی دیگر از اصلاح‌طلبان خبر داد

قائم‌مقام ستاد ائتلاف اصلاح‌طلبان از تاییدصلاحیت تعداددیگری ازاصلاح‌طلبان خبر داد.


"حسین مرعشی" در گفت و گو با خبرنگار ستاد خبری ایرنا ویژه انتخابات، اسامی اصلاح طلبانی که به‌صورت رسمی تایید شده‌اند را جواد اطاعت، تاجگردون، قدرت الله علیخانی، شبان‌پور، وزیری، خاص‌احمدی ، مقیمی، مختاری، کیان‌ارثی، جلودارزاده و اشراقی عنوان کرد.

پیش از این سخنگوی حزب اعتماد ملی اعلام کرده بود که ‪ ۲۵‬نفر دیگر از نامزدهای این حزب تایید صلاحیت شده‌اند.

مرعشی گفت: در خبرها اسامی برخی دیگر از اصلاح طلبان همانند مروتی، دیرباز، شجاعی، مظفری، خانزادی، نجفقلی حبیبی و راکعی نیز آمده که تایید صلاحیت آنان به صورت رسمی تاکنون اعلام نشده است.

عضوارشد ستاد ائتلاف اصلاح طلبان گفت:به‌برخی از اصلاح طلبان دیگر همانند کلانتری، کریمی، فدایی، آفریده و نوروززاده به‌صورت شفاهی اعلام تایید صلاحیت شده که تا این لحظه به صورت کتبی به آنان اطلاعی نداده‌اند.

مرعشی درادامه گفت: اصلاح طلبانی که‌از استانهای کشور تایید صلاحیت رسمی شده‌اند، شامل افرادی چون کشفی از لار، خاص احمدی از خراسان رضوی، تاجگردون از کهکیلویه و بویراحمد، عبدالوند از لرستان و مقیمی از استان مرکزی می‌باشد.

وی همچنین گفت: صلاحیت مرتضی حاجی تاکنون دوبار اعلام شده ولی تاییدیه رسمی آن نرسیده است.

مرعشی همچنین گفت: خبرهای تایید نشده‌ای از تایید افراد بیشتری از اصلاح طلبان دریافت شده‌ولی تاکنون هیچگونه مدرک رسمی دراین خصوص در اختیار نیست.

این فعال سیاسی ابراز امیدواری کرد که‌خبرهای مربوط به تایید صلاحیت نامزدهای اصلاح طلبان درست باشد تا انتخابات باگرمی بیشتری برگزار شود و اصلاح طلبان هم بتوانند در انتخابات با رقبا، رقابت کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد