وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

بادامچیان: مجلس جای ترسو ها نیست

قائم‌مقام دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه مجلس هشتم جای افراد ترسو نیست ، گفت : آمریکایی‌ها احساس می‌کنند اگر مجلسی ارزشگرا و قوی در ایران تشکیل شود ، دیگر نمی‌توانند زور بگویند.

به گزارش ایرنا "اسدالله بادامچیان" دردومین همایش منطقه‌ای خواهران حزب موتلفه اسلامی که با عنوان زنان حامیان انقلاب، راهیان انتخاب در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد، با بیان این‌که استکبار فهمیده‌است، نمی‌تواند چیزی را بر ایران تحمیل و یا سیاست براندازی را دنبال کند، گفت: آمریکا و انگلیس سیاست تغییر رفتار را آشکارا در مورد کشورمان مطرح کرده است.

بادامچیان، گفت: سیاست آنان این است که سرپل‌های نظام را به تفکرات و عناصری بدهند که قدرت سازندگی، مقاومت منطقی و روحیه شجاعت را نداشته باشند.

عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان افزود: براین اساس چرا رییس جمهور آمریکا باید اعلام کند که از اصلاح طلبان طرفدار دمکراسی از بیروت تا بغداد و از دمشق تا تهران حمایت می‌کند.

بادامچیان با اشاره به این که مجلس جای افراد ترسو نیست، گفت: اگر آمریکا بگوید حمله می‌کنم، این افراد فعالیت‌های صلح آمیز هسته‌ای را متوقف می‌کنند. تجهیزات هسته‌ای را به آمریکا می‌فرستند یا دانشمندان هسته‌ای را تحویل آمریکا می‌دهند.

وی با بیان این که ما فقط با چند اصلاح طلب و حزب روبرو نیستیم، افزود: اگر استکبار در مرحله نهایی بتواند مجلس را از چنین عناصری پر کند بسیار بهره برده است.

قائم‌مقام حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر این که دوره هشتم مجلس از همه دوره‌ها جدی تر است، به تبیین دومین علت این اهمیت پرداخت و تصریح کرد:
طی ‪ ۳۰‬سال گذشته با فراز و نشیب‌های مختلفی روبرو بوده‌ایم اما امروز ایران در عرصه بین‌المللی ، کشوری با عزت، قدرت، عظمت و باشکوه است.

وی تاکید کرد: هیچ کشوری نمی‌تواند سر سوزنی را بر ما تحمیل کند.

اجماع آژانس ما را از حق مسلم ملی‌مان باز نمی‌دارد، دو قطعنامه شورای امنیت ما را وادار به نرمش نمی‌کند و تهدید نظامی آمریکا اثری ندارد.

بادامچیان گفت: این در حالی است که قائم مقام جبهه مشارکت در اصفهان گفته ما از جنگ می‌ترسیم و مایل به تکرار آن نیستیم.

وی با تاکید بر این که ایران حرف اول اقتدار را در منطقه می‌زند اظهار داشت: اشغالگران عراق چنان پایشان در گل فرو رفته است که از ایران برای کمک به خروج آبرومندانه آنان التماس می‌کنند.

عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان در ادامه سخنانش به زمان بندی مراحل انقلاب اسلامی از سوی امام راحل اشاره و تاکید کرد: زمان حل نهایی مشکلاتی نظیر گرانی، تورم، بیکاری، مسکن، تولید، توزیع، مصرف، واردات و صادرات فرا رسیده است.

بادامچیان گفت: با وجود چنین رهبری و مردم آگاه و نیروی انسانی ماهر و دانش آموخته نمی‌توانیم قانع شویم هر روز این مشکلات وجود داشته باشد.

وی نخستین گام برای حل این مشکلات را تشکیل مجلسی مقتدر و با حضور نیروهای متخصص، مجرب و باسابقه مبارزاتی عنوان کرد و افزود: کسانی باید به مجلس راه یابند که زیر شکنجه‌های رژیم ستمشاهی تسلیم نشدند و پس از پیروزی انقلاب اسلامی هم مقام آنان را فریب نداده است.

قائم‌مقام حزب موتلفه اسلامی اظهار داشت: اگر ملت می‌خواهد مشکلات را به طور علمی حل کند به چهره‌هایی رای دهد که توانایی انجام این کار را دارند.

بادامچیان با بیان اینکه در هفت دوره مجلس شورای اسلامی همه گروه‌ها در آن حضور داشته‌اند، خاطرنشان‌کرد: این عین آزادی است که در دوره وزارت کشور آقای بشارتی، خاتمی رای می‌آورد و در دوران وزارت کشور آقای موسوی لاری، احمدی‌نژاد رای می‌آورد
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد