وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

روایت بادامچیان از خواست غربی ها برای انتخابات مجلس

بادامچیان گفت: غربی‌ها می‌خواهند که ترسوها وارد مجلس شوند تا مثل لیبی تأسیسات خود را بار کشتی کنند یا دانشمندان را به گوانتانامو بفرستند.

اسدالله بادامچیان قائم مقام دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی بعد از ظهر امروز پنجشنبه در همایش منطقه‌ای بانوان حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به انتخابات مجلس آتی گفت: از آغاز انقلاب اسلامی دست‌های عوامل خارجی را برای دخالت در انتخابات می‌دیدم چه حامیان بنی‌صدر و چه حزب توده که می گفت می‌خواهیم پیروان خط امام را در مجلس تشکیل دهیم. در طول هفت دوره همواره این مباحث وجود داشته، ولی این انتخابات به دو علت از همه ادوار گذشته مهمتر است.

قائم مقام دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در ادامه افزود: یکی از وجوه مهم این انتخابات خود نظام است که در طول این 30 سال با فراز و نشیب‌ها و گرایش‌های مختلف مواجه بودیم، اما خوشبختانه امروز کشور باشکوهی داریم که هیچکدام از قدرتهای جهان نمی‌توانند بر اراده ما تأثیر بگذارند. حتی دو قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل نتوانست ما را به نرمش وادارد.

وی افزود: البته برخی‌ها می‌ترسند مثلاً آقای رمضان زاده عضو شورای مرکزی مشارکت می گوید ما یکبار جنگ را دیده‌ایم و می ترسیم اما ملت که نمی‌ترسند، شجاع هستند. شما ببینید دولت ترکمنستان با اشاره برخی کشورهای خارجی در شدیدترین سرمای سی سال اخیر گاز را بر مردم ما قطع می‌کند، اما مردم در 22 بهمن با شکوه شرکت می‌کنند.

بادامچیان با بیان اینکه ایران اکنون در منطقه حرف اول را می‌زند افزود: اکنون پای آمریکایی‌ها در گودال عراق گیر کرده است و از ایران درخواست می‌کنند که به آنها کمک کنیم.

وی در ادامه اظهار داشت: امروز باید در کشور مسائلی چون تورم، بیکاری و... را به پایان ببریم، با این رهبری بزرگ و این ملت هوشمند و آگاه و با این همه نیروهای متخصص باید این مشکلات را به پایان برسانیم. اما چگونه به این مهم دست ‌یابیم؟ با تشکیل یک مجلس آگاه و پرتجربه، کسانی که در رژیم شاه مبارزه می‌کردند و شکنجه می‌شدند و پس از انقلاب هم پست و مقام آنها را فریب نداد و دامن و دست پاکی دارند.

بادامچیان افزود: گرانی را نمی‌توان با دستور و دعا حل کرد، بلکه با یک برنامه اقتصادی مثل بالابردن قدرت پول ملی و تثبیت قیمتها و... می‌توان جلوی آن را گرفت. اما لازمه این کار وجود افراد پرتجربه در مجلس است. شما هم به چهره‌ای شاخص رأی دهید تا این امر فراهم شود، اکنون نیز جبهه متحد این افراد را گردهم آورده است.

وی به بخش دوم اهمیت انتخابات مجلس هشتم اشاره کرد و گفت: بخش دوم خود انتخابات است غربی‌ها فهمیده‌اند که نمی توانند با ایران جنگ کنند و نمی‌توانند سیاست تغییر رژیم را انجام دهند و دنبال تغییر رفتار ایران هستند، اما تا وقتی رهبری هست نمی توانند به مقاصد خود برسند برای همین می‌خواهند سرپلها را به کسانی بدهند که منطق و شجاعت ندارند. برای همین رایس می‌گوید که ما از اصلاح طلبان حمایت می کنیم و بی بی سی نیز نامه 17 گروه انگلیسی را پخش می‌کند که به ایران حمله نکند و از اصلاح طلبان حمایت کنند، این بخشنامه است که در انتخابات مجلس هشتم از اصلاح طلبان حمایت کنند.

بادامچیان افزود: من بارها از اصلاح‌طلبان پرسیدم که این اصلاح طلبان مورد حمایت آمریکا چه کسانی هستند؟ این ملت از چهار هزار سال پیش با بیگانگان و عوامل آنها مخالف بودند. اینها می‌ترسند و مثل لیبی تأسیسات خود را بار کشتی می‌کنند یا دانشمندان را می فرستند گوانتانامو برای همین آنها می‌خواهند که ترسوها به مجلس بروند.

وی افزود: ما اکنون با چهار حزب اصلاح طلب رو به رو نیستیم بلکه با دشمنان اسلام رو به رو هستیم که دنبال پر کردن مجلسی هستند که بوش دوست دارد و امیدوارم که در 24 اسفند مردم وارد انتخابات شوند و به کسانی رأی دهند که دست و دامن پاک و تجربه دارند و با رأی خود چنان کنند که بوش از عصبانیت بمیرد و کوتاهی در این راه را امام و شهدا نمی پسندند.
نظرات 1 + ارسال نظر
حسین رمضانی خردمردی جمعه 26 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:01 http://www.ramezani.blogfa.com

با سلام
جهت معرفیداوطلب نمایندگی مجلس هشتم در حوزه انتخاببی تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر

* حسین رمضانی خردمردی
* مدرک: فوق لیسانس علوم سیاسی از دانشگاه تهران
* شغل فعلی: کارمند شهرداری تهران (رئیس اداره تعاملات اجتماعی مرکز نظارت همگانی 1888)

* سوابق: علمی سیاسی:
1- مبتکر و نظریه پرداز در حوزه های اجتماعی و بویژه سیاست خارجی؛ از جمله طرح «اتحادیه کشورهای وارث تمدن ایرانی» و وزارت خانواده؛
2- کاندیدای انتخابات میاندوره ای مجلس هفتم؛
3- عضو انجمن دوستی ایران و تاجیکستان؛
4- عضو هیأت مؤسس و رئیس انجمن فرهنگی ـ پژوهشی آرمان.
5- نویسنده و محقق (از جمله نویسنده کتاب «مدیریت سیاسی از دیدگاه خواجه نصیرالدین توسی» و «مجلس و انتخاب نماینده» و چندین مقاله در ارتباط با این دو موضوع.)
6- مبتکر و دبیرکل "ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور"

وبلاگ: www.ramezani.blogfa.com
ایمیل: kheradmardi@yahoo.com
با تشکر: مطالب تکمیلی بعداً به آگاهی خواهد رسید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد