وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

رهبر و تفاوت مجلس ششم با هفتم

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ اختلاف مبنایی میان دولت و مجلس نیست.
فاطمه رهبر در دومین نشست بانوان حزب مؤتلفه اسلامی افزود: ره‌ آورد مجلس ششم تشنج و ناآرامی برای جامعه بود اما مجلس هفتم روح دوباره و آرامش را به جامعه دمید.
رهبر گفت: از 28 نماینده اصولگرای مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، صلاحیت همه آنان تأیید شده است و هیچکدام دارای تخلفات اخلاقی، اقتصادی و سیاسی نبوده اند و به صورت آبرومندانه عملکرد خود را انجام داده اند.
این نماینده مجلس، ساماندهی مد و لباس، تعیین تکلیف فرزندان حاصل ازدواج با مردان خارجی، تصویب بودجه معلولان بهزیستی، ترویج تغذیه با شیر مادر، افزایش مرخصی زنان باردار و شیرده و اصلاح اصول نکاح و افزایش سهم الارث را از دستاوردهای مجلس هفتم برای زنان جامعه برشمرد.
فاطمه رهبر در بخش دیگری از سخنانش به بیان تفاوت میان مجلس ششم و هفتم پرداخت و گفت: ارسال نامه ذلت باری درباره موضوع هسته ای و قبول تعلیق به رهبر انقلاب در تاریخ مجالس انقلاب سابقه نداشته است اما نمایندگان مجلس هفتم جز 4 نفر ادامه فعالیت های هسته ای را تأیید کردند و این رأی یکی از افتخارات مهم این مجلس است.
وی افزود: در مجلس ششم طرح الحاق به کنوانسیون رفع هر گونه تبعیض با 98 مورد مغایرت با قرآن کریم از سوی شورای نگهبان مواجه می شود و طرح این کنوانسیون فقط با اهداف سیاسی مطرح شده بود اما مجلس هفتم منشور حقوق زنان را با 148 ماده مطابق قانون اساسی و سند چشم انداز 20 ساله و با مشورت علما به تصویب رسانده است.
رهبر به مسئله بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس هشتم اشاره کرد و گفت: شورای نگهبان با فشارها، برخی رد صلاحیت شدگان را تأیید کرده است اما مردم با بلوغ سیاسی، افراد کارآمد و دلسوز را انتخاب می کنند.
وی ابراز امیدواری کرد: مجلس هشتم با حساسیت مردم، مجلسی مردمی و اصولگرا باشد.
رهبر گفت: در صورتی که برخی داوطلبان نمایندگی مجلس که با مقاصد بیگانگان همسو هستند وارد خانه ملت شوند، زحمات 30 سال گذشته نادیده گرفته و جایگاه ایران در منطقه و نظام بین الملل خدشه دار می شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد