وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

حذف انحصارات دولتی در صدر برنامه‌های اقتصادی اصولگرایان

شهاب الدین صدر اعلام کرد که علی لاریجانی در لیست تهران این جبهه قرار گرفته است وی با عنوان کردن این موضوع به شایعه نامزدی لاریجانی از قم پایان داد.

وی که با مهر گفتگو کرده است، از نهایی شدن لیست انتخاباتی 30 نفره این جبهه در تهران خبر داده است .

دبیر اجرایی جبهه متحد اصولگرایان همچنین برنامه های اقتصادی جبهه متحد اصولگرایان برای مجلس هشتم را برنامه هایی مطمئن برای رفع مشکلات اقتصادی کشور دانست.

شهاب الدین صدر ، مهار تورم ، مقابله ریشه ای با مفاسد اقتصادی ، حل مشکل مسکن وتحقق نظام جامع تامین اجتماعی را از مهمترین محورهای برنامه اقتصادی جبهه متحد اصولگرایان اعلام کرد و افزود: بستر سازی قانونی برای ایجاد اشتغال و رفع نیازهای فنی تولید کنندگان و صنعتگران، آزاد سازی فعالیت های اقتصادی و گسترش حمل و نقل عمومی نیز از دیگر محورهای برنامه اقتصادی این جبهه است.

وی اظهار داشت: اصلاح مستمر قوانینی که مانع تولید و سرمایه گذاری در کشور می شود، حذف انحصارات ، افزایش شفافیت و ضمانت اجرایی قوانین نیز در برنامه های اقتصادی این جبهه وجود دارد تا بستر مناسبی را برای گسترش اشتغال و سرمایه گذاری داخلی فراهم کند.

دبیر اجرایی جبهه متحد اصولگرایان در تشریح برنامه های این جبهه در راستای مهار تورم گفت: با جلوگیری از رشدغیر منطقی بودجه سالیانه دولت وکنترل بی ضابطه نقدینگی ، مهار تورم را جزو اولین اولویت های کشور و قوه مقننه قرار می دهیم.

وی تصریح کرد: در نظر داریم با اصلاح قوانین تبعیض آمیز و استفاده از ابزارهای نظارتی قوه مقننه، از رانت ، ارتباط نامشروع قدرت و ثروت و مفاسد مالی جلوگیری کنیم .

صدر، تحقق نظام جامع تامین اجتماعی را در راستای گسترش و تکمیل پوشش بیمه درمانی ، بیکاری و بازنشستگی برای مردم را ضروری دانست و افزود: الزام دولت برای تامین حداقل نیازهای اساسی ( خوارک ،پوشاک، بهداشت، مسکن و...) و هدفمند کردن یارانه ها از نکاتی است که جبهه متحد اصولگرایان توجه خاصی به آن دارد.

وی همچنین حمایت همه جانبه از افزایش عرضه مسکن، ترویج فناوری های نوین در تولید انبوه ، مقاومت وارزان مسکن را از اولویت های دیگر این جبهه ذکر کرد و گفت: با حمایت و نظارت بر اجرای کامل طرح کادامستر برای نقشه برداری هوایی و تعیین حدود و مالکیت زمین های کشور ، از زمین خواری جلوگیری می کنیم .

دبیر اجرایی جبهه متحد اصولگرایان در پایان نظارت بر اجرای کامل و دقیق قانون سیاست های کلی اصل 44 و الزام دولت به تصویب آیین نامه ها و بستر سازی لازم برای اجرای آنها را از برنامه های دیگر ، جبهه متحد اصولگرایان برای حذف انحصارات دولتی خواند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد