وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

رسالت:احمدى‌نژاد تنها نیست

رسالت - صالح اسکندری: نطق به یادماندنى رئیس جمهور در 22 بهمن امسال توجه بسیارى از رسانه‌هاى داخلى و خارجى را به خود جلب کرده است. احمدى‌نژاد در جمع میلیونى راهپیمایان تهرانى با اشاره به اظهارات یکى از سفراى اروپایى که گفته است احمدى‌نژاد در موضوع هسته‌اى و سیاست خارجى تنهاست و مردم مواضع او را قبول ندارند، از مردم سوال کرد آیا شما حاضر بودید در موضوع هسته‌اى کوتاهى یا سازشى توسط بنده اتفاق بیفتد؟ مردم فریاد زدند: نه، هرگز و سپس فریاد زدند: انرژى هسته‌اى حق مسلم ماست. وى با طرح این سوال که آیا در میان مردم ایران کسى هست که طرفدار رژیم صهیونیستى باشد که مردم یک صدا فریاد زدند: نه، نه، نه! و مرگ بر اسرائیل...

احمدى‌نژاد در ایران تنها نیست. هیچ کس نمى‌تواند این واقعیت را انکار کند. احمدى‌نژاد قطره‌اى از اقیانوس ملت ایران است که تمایل افکار عمومى روز به روز نسبت به او و افکار اصولگرایانه‌اش بیشتر مى‌شود.

احمدى‌نژاد تنها نیست چون اصولگراست و خود را مدافع اصولگرایى مى‌داند. اصولگرایى عقده‌ها را از لسان هر گوینده‌اى مى‌گشاید و به احمدى‌نژاد این قدرت را مى‌دهد که به سادگى با قلب‌هاى ملت اصولگراى ایران ارتباط برقرار کند. نوعا اعتقاد بر این است که یکى از دغدغه‌هاى اصلى رهبران سیاسى دنیا رویارویى با ملت‌هاست ولى احمدى‌نژاد به تاسى از بنیانگذار کبیر انقلاب‌اسلامى و رهبر معظم انقلاب منادى بازگشت دولت به مردم است.



احمدى‌نژاد تنها نیست چون مردم على‌رغم تمام مشکلات اقتصادى اعم از مسکن، تورم و ... مى‌فهمند که کشور در دوره حساس «اصلاحات اقتصادی» قرار دارد. بسیارى از مشکلاتى که امروز گریبانگیر اقتصاد کشور است ناشى از بناى ناعادلانه ساخت اقتصادى است که در دوره‌هاى گذشته بنیان نهاده شده است.

با تحول ساختار سیاسى در ایران پس از انقلاب، آهنگ تغییر در سیستم اقتصادى کشور از شتاب لازم برخوردار شد و امروز با گذشت سه دهه از انقلاب‌اسلامى دولت اصولگرا با درک ضرورت اصلاحات اقتصادى ضمن پذیرش هزینه‌هاى سنگین، وارد این کارزار شده است. تغییرات اساسى در نظام مالیاتی، ساختار بانکى و سامانه توزیع در کشور نقطه عزیمت این اصلاحلات عظیم اقتصادى است . شایسته بود که همگام با انقلاب‌اسلامى یک انقلاب اقتصادى اسلامى نیز صورت مى‌گرفت و یک نظام اقتصادى عادلانه پى‌ریزى مى‌شد. هر چند حرکاتى شروع شد اما تصلب ساختارى به حدى غالب شد که امروز باید اعتراف کرد به‌عنوان نمونه در بخش بانکى تنها یک درصد متقاضیان 55 درصد از تسهیلات بانکى را به خود اختصاص مى‌دهند و در نظام توزیع 70 درصد یارانه‌ها سهم سه دهک بالاى جامعه مى‌شود.

امروز به واسطه اقتضائات اقتصادى و اجتماعى کشور، دولت اصولگرا در یک حرکت تدریجى و واقع‌بینانه «اصلاحات اقتصادی» رادر دستور کار قرار داده است وگام به گام این اصلاحات اقتصادى را به پیش مى‌برد. بدون تردید این اصلاحات در ساختار کلان فعلى هزینه‌بر است و سنگ‌اندازى‌هاى بسیارى در مسیر آن صورت مى‌گیرد اما مهم این است که ملت اهتمام دولت را در این اصلاحات و ضرورت آن را درک مى‌کند و احمدى‌نژاد اطمینان دارد که مردم وى را در این راه تنها نخواهند گذاشت. از سویى دولت نهم در موازات با این اصلاحات اقتصادى شبانه‌روز در تلاش است تا گوشه‌اى از بار فشارهاى اقتصادى را که بر مردم وارد مى‌شود کاهش دهد و این جز با همراهى مجلس و دولت مقدور نخواهد بود.

نظرات 1 + ارسال نظر
حامیان دکتر منادی پنج‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 21:26 http://drmonadi.blogfa.com

عزیز دلم سلام

من یک فرد عادی هستم

دکتر علیرضا منادی یکی از کاندیدا ها ست .

هر کاندیدایی حق دارد که در همه جا باشد .

به نظر من

دکتر منادی

یکی از کاندیدا هاست .

اگر شما اعتقاد دارید که علیرضا منادی میتواند یکی از کاندیداها

باشد ، به ما هم حق بدهید که ما هم یکی از حامیان دکتر

علیرضا منادی باشیم .

اگر واقعا میخواهید همدیگر را ملاقات کنیم و در مورد دکتر

منادی با هم صحبت کنیم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد