وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

بیانیه سازمان اسلامی دانشجویان ایران پیرامون انتخابات مجلس هشتم

سازمان اسلامی دانشجویان ایران، پیرامون انتخابات مجلس هشتم بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

« انتخابات مجلس شورای اسلامی همواره نماد مردم‌سالاری دینی و حاکمیت ملت شریف ایران است. از این رو حضور حداکثری آحاد ملت، موجبات تحکیم و اتحاد ملی و انسجام اسلامی کشور عزیزمان را فراهم خواهد کرد و حضوردانشجویان و جامعه دانشگاهی در تحقق این مهم، بسیار مثمرثمر خواهد بود.

جنبش دانشجویی و به دنبال آن، اتحادیه‌ها و فعالان این جنبش همواره باید دقت نظر داشته باشند که ذیل جریان‌ها و احزاب سیاسی قلمداد نشوند و با حفظ استقلال، بر پایه اعتدال و عقلانیت از اشخاصی حمایت کنند که در پیشبرد سند چشم‌انداز و اعتلای جامعه اسلامی نهایت تلاش خود را مبدول کند و منابع حزبی و گروهی خود را بر آن مرجع ندانند.

وقت آن رسیده است که جریان اعتدالی جنبش دانشجویی سر برآورد و با شعار عدم تعهد به احزاب و لیست‌ها" از دولتی و حزبی شدن خود جلوگیری کند و با تعهد به ارزش‌های انقلاب اسلامی و قانون اساسی، از تمامی جریان‌های معتقد، متعهد و دلسوز به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حمایت کرده و نهایت تلاش خود را در این راستا انجام دهد.

از این رو سازمان اسلامی دانشجویان ایران (سادا) با حفظ روحیه آرمان‌گرایی و با تاکید بر عقلانیت عمل‌گرا و شعار عدم تعهد به احزاب و لیست‌های سیاسی، به منظور نهادینه کردن تکثرگرایی سیاسی در قالب قانون اساسی و ارزش انسانی و اسلامی والای آن، از فعالان جنبش دانشجویی می‌خواهد با راهبرد اعتدال‌گرایی به دور از محافظه‌کاری، از دو قطبی شدن فضای سیاسی کشور بکاهند و در تنویر افکار آحاد ملت در گزینش اشخاص هر دو گروه یاری رسانند و جنبش اعتدال دانشجویی را حمایت کنند.

سازمان اسلامی دانشجویان ایران (سادا)‌ در تحقق این مهم در نظر دارد با استعانت از خدای متعال از افراد معتقد و دلسوز به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حمایت کرده و به همین منظور، به دیدار شخصیت‌های انقلابی و اعتدالی برود
نظرات 1 + ارسال نظر
یاسر پنج‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 14:44 http://drmonadi.blogfa.com

سلام دوست عزیز

۱- وبلاگ ۲ ماهه و ۲۹۳۴۵ بازدید ؟ ! ! !

؟

۲- من نمیدانم شما با کدام جناح همراهید ولی ...

شما من همه میدانیم که دکتر علیرضا منادی یکی از

شانسهاست ولی این بستگی به نظر مردم دارد .

چرا شما این فرد مهم در نظر سنجی خود قرار نداده اید ؟؟

! ! !

بنده اماده دیدار هستم البته با خودتان

و از اطلاعات شما استفاده نماییم .

متشکرم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد