وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

جمعی از شاعران : ملت ، شعر اتحاد را در انتخابات معنا می‌بخشد

شماری از شاعران شمال کشور با تاکید بر حضور یکپارچه مردم در هشتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفتند: ملت بزرگ ایران در این انتخابات شعر و سرود اتحاد و انسجام را معنا می‌بخشد.

آنان در حاشیه اولین جشنواره شاعران شمال کشور در نوشهر در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزودند : دفتر انقلاب اسلامی مملو از حماسه ، عشق ، ایثار و استقامت و شهادت بوده و باردیگر زیباترین شعرها و ترانه حضورملت در این انتخابات سروده می‌شود.

به باور این شاعران ، همواره در دوران انقلاب شعر و شعارهای موزون در تهییج و تحریک مردم برای مقابله با نظام سلطه نقش داشته است.

شاعری از شهرستان ساری مازندران گفت : شرایط برای برگزاری انتخابات پر شکوه در جامعه مهیا است و مردم منتظر خلق حماسه جدید هستیم.

" احسان مهدیان " در گفت و گو با ایرنا افزود : حضور یکپارچه مردم در راهپیمایی روز ‪ ۲۲‬بهمن نشان داد که آنها با شکوه‌تر در روز ‪ ۲۴‬اسفند وارد صحنه شوند.

وی اظهار داشت : مسوولان اجرایی با تامین امکانات و بسترهای مورد نیاز حضور حداکثری مردم را در این عرصه سیاسی تسریع بخشند.

به گفته این شاعر ساروی در شان نظام اسلامی و مردم نیست تا نامزدها وعده‌های غیر عملی و عوام فریبانه دهند.

هنرمند شاعری دیگر از شهرستان رشت به ایرنا یادآور شد : زیباترین حماسه حضور مردم در هشتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در تاریخ انقلاب نقش می‌بندد.

" شیوا رسولی " ادامه داد : ما هنرمندان نیز همپای دیگر اقشار مردم در این انتخابات شرکت و ادای دین می‌کنیم.

وی تصریح کرد : در گزنیش نامزد اصلح منویات رهبری ، تعهد و تخصص را مد نظر قرار می‌دهیم.

نویسنده‌ای از شهرستان گنبد به ایرنا اضافه کرد : تبلیغات خصمانه دشمنان برای کاهش انگیزه مردم در انتخابات هیج نتیجه‌ای ندارد زیرا انقلاب با مردم عجین شده است.

" محسن اباذری " بیان داشت : نامزدهای انتخاباتی نیز نباید اجازه سوء استفاده به دشمنان دهند و بهتر است خود و برنامه‌هایشان را معرفی و از تخریب رقبا بپرهیزند.

به گفته او بایستی افراد شایسته را به مجلس فرستاد زیرا تاثیر این قوه بر سرنوشت و امور کشور بر کسی پوشیده نیست.

" محمد فداکار " شاعری از نوشهر انتخابات مجلس در ایران را جلوه‌ای از دمکراسی دانست و گفت : مردم با شناخت کامل به نامزدها رای دهند.

وی اظهار داشت : تبلیغات نرم و رسانه‌ای دشمنان همانند سراب و رویا است زیرا پشتیبانی مردم از نظام اسلامی روز به روز بیشتر می‌شود.

وی معتقد است مردم باید با حضورشان در پای صندوق‌های اخذ رای فضای انتخابات و مجلس را بارور کنند.

این شاعر تاکید کرد : کج فهمی‌ها و توطئه‌های دشمنان برای ورود عناصر فریب خورده به مجلس را به جایی نخواهد برد.

شاعره‌ای از آمل یادآور شد : بایستی موانع حضور مردم در این رویداد بزرگ سیاسی بر طرف کرد و نامزدهای انتخاباتی با منطق به امور منطقه نگاه کنند تا مایه دلسردی مردم نشوند.

" پریسا کریمی آملی " به ایرنا رفع بیکاری و ایجاد طرح‌های اشتغالزا را از مهمترین اولویت‌هایی برشمرد که مجلس هشتم باید به آن توجه کند.

" زکی نیکفر" شاعر از بخش کجوری گفت : انقلاب اسلامی ایران حاصل تلاش و مجاهدت زنان و مردان غیور است از اینرو نباید به دیگران اجازه دخالت به سرنوشت داد.

وی ادامه داد : در انتخابات ‪ ۲۴‬اسفند با حضور در پای صندوق‌های اخذ رای با آرمانهای امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی و رهبری میثاق دوباره‌می‌بندیم.

به گفته او شرکت در این عرصه سرنوشت ساز وظیفه ملی و دینی است و باید کسانی را به مجلس فرستاد تا از ارزشهای اسلامی صیانت کند.

" علی قمی " شاعر نوشهری و دبیر این جشنواره به ایرنا گفت : بدون تردید شاعران دارای اندیشه‌های برتر هستند و زمانی می‌توانیم به توسعه پایدار دست یابیم که توسعه فرهنگی توجه کنیم.

وی گفت : توسعه فرهنگی به خلاقیت و آفرینش هنری نیاز دارد و این امر در بستر برنامه ریزی مشخص در مدیریت کلان جامعه از جمله مجلس شورای اسلامی محقق می‌شود.

وی بر حضور گسترده مردم برای گزنیش اندیشه‌های برتر و سپردن کرسی نمایندگی مجلس تاکید کرد.

در استان مازندران بیش از دو میلیون و ‪ ۸۹۸‬نفر واجد شراط حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد