وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

شمارش آرا در انتخابات مجلس، رایانه ای و دستی است

به گزارش شبکه خبر، مصطفی پورمحمدی امروز پس از جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران افزود: شمارش دستی و رایانه ای آرا همزمان صورت می گیرد و بر اساس توافقی که با "شورای نگهبان" صورت گرفته است، دو شیوه در به دست آوردن نتایج نهایی به هم کمک می کنند.

وزیر کشور همچنین درباره روند تائید صلاحیت ها گفت: رایزنی های زیادی در حال اجراست تا چنانچه درباره افرادی اطلاعات ناقص است، تکمیل شود تا "شورای نگهبان" بتواند با در اختیار داشتن اطلاعات و مستندات کافی، وظیفه اش را انجام دهد.

پورمحمدی با اشاره به رفع ابهام درباره رد صلاحیت برخی داوطلبان که هم اکنون نماینده مجلس هفتم هستند، افزود: این ابهام ها از جمله درباره تحصیلات و سوابق اشتغال این افراد بوده است و اینکه این افراد در مقطعی کارهایی کرده بودند که می توانست موجب رد صلاحیت شان شود، اما اقدامات بعدی، کارهای قبلی را جبران یا نیت آنان را کاملا برای ما واضح کرده بود.

وزیر کشور افزود: در این باره اطلاعات لازم را به "شورای نگهبان" منتقل کردیم تا بتوانند در کنار اطلاعات خود، تصمیم روشنی بگیرند.

پورمحمدی همچنین با بیان اینکه "تنور انتخابات، داغ و در حال داغ تر شدن است"، گفت: هنوز تا زمان برگزاری انتخابات، یک ماه باقی است و بازار انتخابات آهنگ و روند خوبی دارد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد