وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

محسن رضایی: مواظب نفوذی‌ها در عرصه انتخابات باشیم

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نسبت به تحرک برخی عوامل نفوذی در عرصه انتخابات مجلس هشتم هشدار داد و گفت: در عرصه انتخابات باید مواظب تحرکات این نفوذی‌ها باشیم.

"محسن رضایی" روز چهارشنبه درگفت و گو با خبرنگار ستاد خبری ایرنا ویژه انتخابات با بیان این که تنگ نظری، عوامل نفوذی و سواستفاده از قانون سه عامل تهدید برای انتخابات هستند، افزود: عده‌ای نفوذی به دنبال این هستند که نشان دهند در ایران مردم سالاری دینی، کارایی و خاصیت خود را از دست داده است.

وی با بیان این که عوامل نفوذی قصد دارند که خوراک تبلیغاتی برای رسانه‌های بیگانه درست کنند، تاکید کرد: باید مواظب بود که این‌ها موفق نشوند.

دبیر مجمع تشخیص مصحلت نظام تنگ نظری را یکی دیگر از عوامل تهدید دانست و گفت : برخی افراد که در احزاب و جناح‌ها هستند به جای این که به ارزش‌ها و افکار و عقاید آن گروهها و جناح‌ها بیندیشند در حقیقت به باند بازی و رفافت بازی می‌پردازند و بیشتر به دنبال گزینش افرادی هستند که با آنها روابط عاطفی و رفاقتی دارند.

رضایی سواستفاده از قانون را یکی دیگر از عوامل تهدید برای انتخابات دانست و تصریح کرد : قوانین درست شده که احزاب استفاده درست کنند ولی بعضی از احزاب می‌خواهند ازاین فرصت دموکراسی استفاده کنند وافرادی که وابسته بیگانه هستند را به مجلس بفرستند.

وی تاکید کرد : همچنین یکی دیگراز مصادیق سواستفاده از قانون این است که مجریان قانون بی‌طرفانه عمل نکنند. باید جلوی چنین سواستفاده احتمالی هم گرفته شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت : دراین صورت شاهد یک انتخابات باشکوه خواهیم بود و زحمتی که تا امروز برای این نظام و انقلاب کشیده شده خدشه دار نخواهد شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد