وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

200 نفر از نامزدهای اصولگرا در استانها نهایی شدند

دبیر اجرایی جبهه متحد اصولگرایان گفت: حدود 200 نفر از نامزدها برای جبهه متحد اصولگرایان در سراسر کشور و 23 نفر در تهران مورد توافق رسمی قرار گرفته‌اند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی سایت خبری ایران(www.IranNewsAgency.com)، سید شهاب‌الدین صدر که در سی و ششمین نشست فرهنگی بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران در تالار اجتماعات مرکزی دانشگاه صنعتی امیرکبیر سخن می‌گفت، درباره وضع فهرست جبهه متحد اصولگرایان در تهران و شهرستان‌ها افزود : روند حرکت در شهرستان‌ها نیز همانند تهران و به صورت تشکیل شوراهای 6+5 است.

عضو جبهه متحد اصولگرایان با بیان اینکه برای جلوگیری از سهم‌خواهی در این شوراها شاخصه‌هایی را مشخص کردیم، گفت : صلاحیت فردی در بعد اعتقادی، سیاسی و رفتاری، کارآمدی با شاخص‌های متعدد و با توجه به تخصص‌های مورد نیاز مجلس و مقبولیت سه شاخصه‌ای بوده است که براساس آن افراد امتیازبندی شده اند.

صدر با بیان اینکه حدود 200 نفر از نامزدها برای جبهه متحد اصولگرایی در سراسر کشور مورد توافق رسمی قرار گرفته‌اند، اضافه کرد: فکر می‌کنم بقیه نامزدها هم طی هفته آینده مشخص شوند .

وی افزود : در لیست تهران تاکنون حضور 6 زن قطعی شده و ممکن است که تعداد خانم‌ها در ادامه بررسی‌ها بیشتر شود.

صدر به ارتباط نزدیک جبهه متحد اصولگرایان با جامعه روحانیت مبارز و شخص آیت‌الله مهدوی کنی اشاره و خاطرنشان کرد: وی از فرآیند فعلی در جبهه اظهار رضایت کرده است و ما نیز از ارشادات و نصایح وی استفاده می‌کنیم اما متأسفانه بعضی رسانه‌ها و سایت‌ها بداخلاقی می‌ کنند
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد