وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

قایم مقام وزیر: فرهنگیان حق دخالت در انتخابات را ندارند

قایم مقام وزیرآموزش و پرورش در امور استانها گفت: طبق بخشنامه آموزش و پرورش فرهنگیان حق دخالت در انتخابات را ندارند.

حسین هراتی سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آموزش و پرورش به‌دور از مسایل سیاسی در زمینه هرچه باشکوهتر برگزاری کردن انتخابات همه امکانات را در اختیار مسوولین قرار خواهد داد.

وی گفت: ما برای همه نامزدهایی که مورد تایید قرار بگیرند، احترام قایلیم و از همه آنها می‌خواهیم در یک فضای آرام به‌رقابت سالم بپردازند و انتظار ابزاری از آموزش و پرورش نداشته باشند.

او ادامه داد: فرهنگیان با توجه به این که قشر وسیعی هستند علاوه بر این که در برگزاری انتخابات تلاش می‌کنند، باید دیگران را برای شرکت در انتخابات تشویق نمایند.

قایم مقام وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: هر کس که رای آورد و منتخب مردم شد با او همکاری خواهیم کرد و نمایندگان فعلی مجلس شورای اسلامی نیز تا زمان پایان دوره نمایندگی همچنان مورد احترام ما هستند.

هراتی، هدف از سفر به‌آبادان را دیدار با مسوولان آموزش و پرورش، مدیران مدارس، فرماندار، همچنین مطالعه و بررسی نیازها و راهکارهای ایمن‌سازی مدارس از آسیبهای اجتماعی عنوان کرد.

وی اضافه کرد: در این سفر دیداری با مسوولین صدا و سیما برای همکاری با آموزش و پرورش بعنوان تاثیرگذارترین مرکز فرهنگی کشور جهت الگوسازی واحد برای کودکان و نوجوانان خواهم داشت.

هراتی، همچنین هدف از دیدار با فرماندار را جلب همکاری و توجه بیشتر و عمیقتر به مسایل آموزش و پرورش ذکر کرد و افزود: ما از فرماندار انتظار داریم با مشارکت در زمینه ارایه برنامه‌ها و امکانات مالی ما را یاری کند.

قایم مقام وزیر آموزش وپرورش تاکید کرد: حل مشکلات آموزش و پرورش در سطح کلان نیاز به عزم ملی و در سطح محلی نیاز به کمک مسوولین دارد از این رو فرماندار بعنوان نماینده دولت باید با نظارت و دعوت از سایر سازمانها ما را یاری نمایند
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد