وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

نمایندگانی به مجلس بفرستیم که در برابر تهدید آمریکا بایستند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس هشتم، آحاد مردم را به حضور باشکوه در پای صندوق‌های رای در 24 اسفند فرا خواند و گفت: نمایندگانی به مجلس بفرستیم که از دستاوردهای خون پاک شهدا پاسداری کرده و در برابر تهدیدهای آمریکا بایستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مرتضی نبوی که در مسجد حجتیه پل سیمان شهر ری سخن می گفت، یاد آور شد : باید مجلسی تشکیل دهیم که خط امام و رهبری باشد و برای مشکلات کشور گره گشایی نماید.

مدیر مسئول روزنامه رسالت همچنین با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت : یکی از معجزات انقلاب اسلامی این بود در شرایطی که قدرت های شرق و غرب در صدد دین زدایی از جامعه بشری بودند انقلاب اسلامی با آموزه های دینی به پیروزی رسید و اسلام در سطح جهان درخشید.

وی با اشاره به توطئه های آمریکا علیه نظام جمهوری اسلامی ایران مانند تحمیل جنگ هشت ساله، حمایت از تروریست ها و ... گفت: به برکت استقامت ملت ایران و رهبری الهی حضرت امام خمینی (ره) نظام جمهوری اسلامی توطئه های استکبار را خنثی و با صلابت به راه خود ادامه داد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز ایران یکی از امن ترین کشورهای منطقه است ، بهترین نیروی دفاعی را در اختیار دارد و در ابعاد مختلف علمی به پیشرفت های درخشانی دست یافته است.

نبوی تصریح کرد: نه تنها جمهوری اسلامی ایران توانست ویرانی های ناشی از هشت سال جنگ را بازسازی کند بلکه شاهد پیشرفت های کشور هستیم و بر اساس هدف گذاری نظام ایران به سمت دست یافتن به جایگاه اول علمی و اقتصادی منطقه پیش می رود.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران علاوه بر دست یافتن به فناوری هسته ای به توانایی پرتاب ماهواره فضایی نیز دست یافته و این پیشرفت ها قدرت های استکباری را به تعجب واداشته است.

مدیر مسئول روزنامه رسالت یاد آور شد: همان گونه که خداوند به خون حضرت سید الشهدا برکت داد و آن را در تاریخ جاودانه کرد شهدای ما نیز با خداوند معامله کردند و خداوند به خون پاک این شهدا برکت داد و عزت و عظمت امروز ایران و پیشرفت هایی که به دست آمده مرهون خون پاک شهداست.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد