وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

انتخابات در سراسر کشور رایانه ای برگزار می شود

عاون سیاسی وزیر کشور گفت: با توجه به فرصت 20 روزه شورای نگهبان امیدواریم که تکلیف نهایی روشن و ما آمار دقیقی را تا پایان این مرحله ارائه دهیم.



علیرضا افشار، معاون سیاسی وزیرکشور در گفتگو با برنا، درباره بررسی صلاحیت ها با بیان اینکه رد صلاحیت ها از دوره قبلی کمتر شده، اظهارداشت: با توجه به فرصت 20 روزه شورای نگهبان امیدواریم که تکلیف نهایی روشن و ما آمار دقیقی را تا پایان این مرحله ارائه دهیم.

وی با اشاره به اینکه تا 15 اسفند آماردقیق ارائه خواهد شد، افزود: در ابلاغیه ای که به حوزه های انتخابیه داشتیم اعلام کردیم که اگرنمایندگانی پرونده جدیدی ندارد، آنها را تایید کنند اما هیات اجرایی و نظارت این اجازه را دارند که براساس دوره قبل از نمایندگی صلاحیت آنها را تایید یا رد کنند. لذا هم هیات نظارت و هم بازرسی این اجازه را دارند که به صورت کلی و اخلاقی صلاحیت ها را بررسی کنند بنابراین به برخی گروهها این توصیه را می کنم که بدون آگاهی درباره رد صلاحیت شدن کسی نظر ندهند.
افشار درخصوص برگزاری انتخابات به صورت رایانه ای گفت: انتخابات را در سراسر کشور به صورت رایانه ای برگزار می کنیم همچنین شمارش آراء تنها در تهران و بعضی شهرهای بزرگ که بیش از دو نماینده دارند به صورت رایانه ای برگزار می شود. اما در مورد دریافت کارت ملی و کنترل رای مجدد با استفاده از شرایط آنلاین در سراسر کشور برگزار خواهد شد
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد