وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

افراد منتقد دولت نیز تأیید صلاحیت شده‌اند

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس مصطفی پورمحمدی وزیر کشور امروز یکشنبه در حاشیه مراسم معارفه معاون جدید امنیتی وزارت کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برنامه‌های امنیتی وزارت کشور برای برگزاری یک انتخابات سالم پیش از انتخاب معاون جدید توسط مدیران با تجربه وزارت کشور انجام شده و ما متکی به معاون جدید نبودیم، اما از تجارب محتاج معاون جدید امنیتی استفاده کرده و سعی در برگزاری انتخاباتی با سلامت بیشتر داریم.
پورمحمدی درباره نامه احمد توکلی به شورای نگهبان و اظهارنظرهای ایشان درباره اینکه برخی مخالفان و منتقدان دولت نیز رد صلاحیت شده‌اند اظهار داشت: این قضاوتها بیشتر به خاطر اطلاعات ناکافی صورت می‌گیرد و اگر درست مشاهده کنند، افرادی که نسبت به دولت سرسخت بوده و انتقاد می‌کردند نیز تأیید شده‌اند.
وزیر کشور در این باره تصریح کرد: حتی رئیس جمهور به شورای نگهبان یادآور شده بود که کسانی که منتقد دولت هستند نیز در صورت داشتن صلاحیت لازم باید جزو نامزدها باشند.
وی در مورد امکان رقابت بین گروه‌ها و طیف‌های مختلف در انتخابات و صحبت‌هایی که از نبود امکان این رقابت می‌شود، اظهار داشت: قضاوت‌های عجولانه‌ای در زمینه رقابت های انتخاباتی می‌شود. فکر می‌کنیم فضای رقابتی خوبی را خواهیم داشت و با تدابیری که شورای نگهبان اندیشیده و کارهایی که در درست دارد امیدواریم آن طیف از افرادی که به دلیل کمبود وقت در مورد آنها اشتباه صورت گرفته به صحنه رقابت بازگردند و با حضور آگاهانه و قوی مردم انتخابات خوبی را شاهد باشیم.
پورمحمدی اضافه کرد: البته ما برای بررسی صلاحیت افراد در هیئت‌های اجرایی با کمی وقت روبرو بودیم که پیش از این از مجلس خواستیم که با تصویب قانونی وقت بیشتری را در اختیار ما قرار دهد که موافقت نشد و در مجموع باید تدابیر بهتر و قوانین محکمتری در زمینه تأیید یا رد صلاحیت‌ها تصویب شود تا دیگر شاهد اعتراض و یا امکان ایجاد شبهه در سلامت انتخابات وجود نداشته باشد.
وزیر کشور درباره نقش مردم در دستاوردهای 29 ساله انقلاب بیان داشت: آنچه مسلم است این است که ملت ما خودش را یافت و آن عزتی که سالها در باطن خود نگاه داشته بود با پیروزی انقلاب عنوان کرد و آن ارزش های انسانی و تمدنی که در ما وجود داشت یکجا بروز داد و نه تنها برای خود بلکه منشأ عزت و اعتبار برای همه ملتها و انسانها شد و ما امروز هرچه داریم از ملت و مردم است.
وی در مورد راهپیمایی 22 بهمن و حضور پرشور مردم در صحنه‌های مختلف اظهار داشت: مردم ما به خوبی نشان دادند که هر پیامی دارند خود پیش قدم بوده و خالق صحنه‌های نبرد و جنگ هستند و در تمام صحنه‌ها حضور داشته و امیدواریم در صحنه راهپیمایی 22 بهمن و همچنین اتفاقات روز 24 اسفند یک بار دیگر با تصمیم‌گیری صحیح در مسیر انقلاب نقش تعیین کننده خود را حفظ کنند
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد