وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

بیانیه جامعه اسلامی کارگران به مناسبت راهپیمایی ‪ ۲۲‬بهمن

جامعه اسلامی کارگران دراطلاعیه‌ای مردم مسلمان وانقلابی ایران و همه اقشار جامعه بخصوص اصناف را به راهپیمایی ‪ ۲۲‬فراخواند.

متن اطلاعیه که شنبه‌شب به ایرنا ارسال شده است به شرح ذیل می‌باشد:
فرارسیدن بیست ونهمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی وسالروز ایام الله دهه فجر که تداعی‌کننده شروع نور وحیات مجدد و پایان برهه‌ای سیاه تاریخ از استبداد و طاغوت است را گرامی می‌داریم .

براستی که دهه فجر سرنوشت سازترین مقطع تاریخی حیات این ملت ومیهن است که دران سلاح ایمان به خدا، وحدت مردم و رهبری مردمی از سلاله انبیاء برتمامی ترفندها وتوطئه‌های نمرودانه وحشیانه استکبار واستبداد فائق آمد.

در ادامه این بیانیه آمده است : جامعه اسلامی کارگران از طرف قشر زحمتکش و موثر در انقلاب (کارگران) یاد و نام بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی وشعار همیشه ماندگار جمهوری اسلامی ایران و ارواح مطهر شهدای این مرز و بوم، را گرامی داشته و باتبعیت از منویات والای مقام معظم رهبری درسالی که مزین به اتحاد ملی وانسجام اسلامی است ، حضور شکوهمند خود را در راهپیمایی روز ‪ ۲۲‬بهمن اعلام می‌دارد .

جامعه اسلامی کارگران در پایان بیانیه خود از تمامی اقشار واصناف کشور بخصوص کارگران عزیز ، درخواست کرده است تابا شرکت دراین راهپیمایی که نمایشگاه قدرت واقتدار ایران اسلامی است باردیگر همچون گذشته وفاداری و پایداری خود را درجهت تحقق آرمانهای امام و پاسداشت خون شهیدان به رخ جهانیان بکشند.

بی‌شک این حضور پرصلابت پاسخ دندان شکنی به یاوه گویان ودشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی بخصوص شیطان بزرگ آمریکا وصهیونیسم بین‌الملل خواهد بود.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد