وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

دوم خردادی ها وعده کشف حجاب داده اند

مجلس هشتم: دبیر اجرایی جبهه متحد اصولگرایان گفت: یکی از تئوریسین‌های جریان دوم خرداد در خصوص اقدامات این جبهه در صورت پیروزی در انتخابات مجلس هشتم، گفته است که اگر در انتخابات پیروز شوند دولت را از صدر تا ذیل عوض کرده، در منطقه آرامش ایجاد می‌کنند و سوم اینکه کشف حجاب خواهند کرد.

شهاب‌الدین صدر دبیر اجرایی جبهه متحد اصولگرایان بعد از ظهر امروز چهارشنبه طی سخنانی در نشست مسئولان بسیج دانشجویی 100 دانشگاه کشور در دانشگاه تربیت معلم تهران، استقلال را یکی از مهمترین دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی ایران دانست و با اشاره به اینکه استقلال در همه ابعاد آن بسیار مهم است، تصریح کرد: در وهله اول ما به لحاظ مبنایی به خاطر مسلمان بودن نمی‌توانیم سلطه دیگری را بر خود پذیرفته و تحمل کنیم و هرچند ممکن است پس از انقلاب اسلامی در قوای سه‌گانه اشتباهاتی داشته باشیم، اما نکته‌ای که همه بر روی آن اتفاق نظر دارند این است که مسئولین ما با هر کیفیتی، خودشان برای مملکت تصمیم‌گیری می‌کنند و کسی تصمیمی را به آنها دیکته نمی‌کند.
وی افزود:‌ این امر برگرفته از ارزش‌های دینی ما نیز هست و ملت ما با وجود دادن هزینه‌های زیاد مانند دادن هزاران شهید در این راه، برای این عزت و سربلندی ارزش زیادی قائل هستند.
دبیر اجرایی جبهه متحد اصولگرایان با تأکید بر اینکه استقلال سیاسی ما در دنیا ثابت شده است، اضافه کرد: امروز همه می‌دانند که رأی و نظر ما در اختیار خودمان است که این امر در دنیا بی‌نظیر است چرا که حتی کشورهایی که نام غیرمتعهد بر آنها نهاده شده است نیز به نحوی به جایی وابسته هستند.
صدر علت خصومت و کینه‌ورزی دشمنان با ایران اسلامی را نیز همین استقلال کشور عنوان و تأکید کرد: به نظر می‌رسد تمام دعواها، دشمنی‌ها، تهدیدها، تهاجمات فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و ... دنیا با این انقلاب بر سر این موضوع است که کشوری به نام اسلام، استقلال پیدا کرده و توانسته‌ است بر روی پای خود بایستد چرا که آنها می‌خواهند ما از این موضع مستحکمی که به نام اسلام در دست داریم، خارج شویم.
وی در ادامه افزود: این راهی که ملت ایران اسلامی در پیش گرفته‌اند با عوض شدن دولت‌ها و مجالس تغییر نمی‌یابد چرا که ما دولت و مجالسی با گرایشات خاص را نیز تجربه کرده‌ایم اما دنیا مشاهده کرد که مردم ایران راه خود را به برکت جمهوری اسلامی ایران و رهبری امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی پیدا کرده است.
دبیر اجرایی جبهه متحد اصولگرایان با اشاره به اینکه همانگونه که ایران اسلامی راه خود را پیدا کرده و به آن ادامه می‌دهد، دشمنان نیز فشارهای خود را ادامه خواهند داد، تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی فشار و تهدید علیه انقلاب اسلامی ایران را برنامه‌ریزی کرده‌اند و این فشارها و تهدیدات در نزدیکی انتخابات‌ تشدید می‌شود، چرا که می‌خواهند بدانند آیا می‌توان در عزم ملت ایران تغییر جدی ایجاد کرد یا خیر؟
صدر با اشاره به سخنان بوش مبنی بر حمایت از گروهی خاص در ایران، لبنان و سوریه، اظهار داشت: هر گروه وفادار به نظام اسلامی باید از این اعلام حمایت بوش ابراز برائت می‌کرد ولی متأسفانه برخی گروه‌های سیاسی واداده و مرعوب در داخل کشور از این حمایت‌ها بدشان نمی‌آید.
وی موضوع احتمال صدور قطعنامه علیه ایران را نیز اقدامی از سوی دشمنان برای تحت تأثیر قراردادن انتخابات در ایران دانست و گفت: اگر این موضوع ربطی به انتخابات نداشت چرا مباحثی از این قبیل را پس از انتخابات و در زمان‌های دیگر مطرح نمی‌کنند؟
دبیر اجرایی جبهه متحد اصولگرایان با اشاره به سخنان یکی از تئوریسین‌های جریان دوم خرداد در خصوص اقدامات این جبهه در صورت پیروزی در انتخابات مجلس هشتم، گفت: این فرد گفته است که اگر در انتخابات پیروز شوند دولت را از صدر تا ذیل عوض کرده، در منطقه آرامش ایجاد می‌کنند و سوم اینکه کشف حجاب خواهند کرد.
صدر تصریح کرد: باید در قبال سخنان این فرد گفت که مگر ما به کشورهای منطقه لشگرکشی کرده، به کودکان و ناموس آنها تجاوز کرده‌ ایم؟ و مگر ما در منطقه، ناامنی ایجاد کرده‌ایم که بخواهیم در منطقه آرامش ایجاد کنیم؟
وی دخالت جمهوری اسلامی ایران در کشورهای منطقه را دخالت معنوی، فکری و ایدئولوژیک عنوان کرد و افزود: امروز مردم کشورهای منطقه و لبنان عاشق امام و مقام معظم رهبری هستند.
دبیر اجرایی جبهه متحد اصولگرایان اضافه کرد: مگر دولت فعلی با وجود برخی انتقادات و اختلاف سلایق موجود، چه اشکالی دارد که باید صدر تا ذیل آن عوض شود؟ در حالی که این دولت آرمان‌های امام و انقلاب را زنده کرده و به صورت خستگی‌ناپذیری در حال خدمت به مردم است.
صدر خاطرنشان کرد: این افراد ساختارشکنی‌ها در مجلس ششم را می‌خواهند از نو انجام دهند، در حالی که همفکران وی با تحصن خود در مقابل نظام ایستادند.
وی در خصوص سخنان فرد یاد شده مبنی بر اعمال کشف حجاب در صورت پیروزی در انتخابات مجلس هشتم، گفت: کشف حجاب نه تنها در جمهوری اسلامی افتخار نیست، بلکه نشانه انحطاط نیز هست؛ ضمن اینکه این کار اقدام روشنفکرانه‌ای نیست چراکه این کار را یک فرد بی‌سوادی که خواندن و نوشتن نیز بلد نبود در کشور انجام داد.
دبیر اجرایی جبهه متحد اصولگرایان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به غائله 18 تیر سال 78، اظهار داشت:‌ در آن زمان وزرای دولت وقت کار را واداده بودند و به همین دلیل جریان از مسیر خود خارج شده بود و کاخ سفید هم مدام اطلاعیه می‌داد که کار رژیم ایران تمام است، اما با یک سخنرانی کوتاه مقام معظم رهبری، مردم در 23 تیر به خیابان‌ها آمدند و غائله را پایان دادند.
صدر در بخش پایانی سخنان خود در پاسخ به سؤالات دانشجویان حاضر در این جلسه راجع به سرلیست اصولگرایان در تهران و شهرستان‌ها گفت: هنوز در خصوص سرلیست بحث نکرده‌ایم و هیچ مصوبه‌ای در این باره نداشته‌ایم اما احتمالاً‌ چند نفری را برای سرلیستی مطرح خواهیم کرد.
وی در پاسخ به سؤال دیگری در خصوص برنامه جبهه متحد اصولگرایان برای مجلس هشتم با اشاره به اینکه این اولین دوره‌ای است که یک جریان با برنامه وارد انتخابات می‌شود، تصریح کرد: برنامه جبهه متحد اصولگرایان در جزواتی زیرچاپ است.
دبیر اجرایی جبهه متحد اصولگرایان خاطرنشان کرد: برنامه‌ای برای 4 سال که مربوط به کارهای حوزه مجلس است، تدوین شد که قسمت‌هایی از آن در گذشته اعلام شده و به زودی چاپ آن تمام می‌شود
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد