وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

در ردصلاحیت ‪ ۱۲‬نفرازنمایندگان مجلس هفتم تجدیدنظرشد

نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی گفت:به‌دنبال رایزنی‌های صورت گرفته‌با شورای نگهبان، در رد صلاحیت ‪ ۱۲‬تن از نمایندگان مجلس هفتم تجدید نظرشد.

به گزارش خبرنگار ستاد خبری ایرنا ویژه انتخابات، "محمدرضا باهنر" در همایش کمیته‌مهندسین جبهه متحد اصولگرایان در گفت وگو با خبرنگاران افزود:
درباره این نمایندگان خبرهای نادرستی رسیده بود که بامذاکرات صورت گرفته، آنها به رقابت‌های انتخابات مجلس هشتم بازگشتند.

وی تصریح کرد: ‪ ۳۰‬نفر دیگر ازنمایندگان مجلس هفتم یااحراز صلاحیت نشده یا رد صلاحیت شده‌اند که رایزنی برای تعیین تکلیف آنان نیز ادامه دارد.


** سیدرضا تقوی و روح الله حسینیان انصراف دادند
باهنر به انصراف آقایان سید رضا تقوی و روح الله حسینیان دو داوطلب جناح اصولگرایان از حضور در رقابت‌های انتخابات مجلس هشتم اشاره کرد وگفت:
علاوه بر این دو نفر منتظر هستیم تا تکلیف آقای علی لاریجانی نیز روشن گردد تا مشخص شود وی در قم نامزد می‌شود یا در تهران.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین درباره علت انصراف دو نفر از افراد قرار گرفته در فهرست جبهه متحد اصولگرایان گفت: به طور دقیق از دلایل این اقدام آگاه نیستم اما درباره آقای تقوی می‌دانم که وی دنبال فردی بود که بتواند در دبیرخانه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه فعالیت کند و ظاهرا کسی را برای این کار نیافته بود.

وی درباره جایگزینی افرادی به جای تقوی و حسینیان در فهرست جبهه متحد اصولگرایان‌گفت: تعدادی‌از نمایندگان خوب تهران در مجلس هفتم‌از فهرست بیرون مانده‌اند که‌از همکاران فعال ما هستند از جمله آقایان کاتوزیان، شیخ‌الاسلام و مظفر.

باهنر تصریح کرد : طبیعی است که اصولگرایان برای رسیدن به وحدت باید کمی از مواضع خود تنازل داشته باشند.


** از فهرست‌های دیگر جز فهرست جبهه متحد خبری ندارم
وی‌در پاسخ به‌سوالی درخصوص احتمال‌ارایه‌فهرست‌های دیگرازسوی اصولگرایان، گفت: خبری از تنظیم فهرست‌های دیگری جز فهرست جبهه متحد اصولگرایان ندارم.

نایب رییس اول مجلس درباره ادامه گفت و گوها با همه گروه‌ها و اشخاص اصولگرا برای ارایه فهرست واحد از سوی این جریان سیاسی نیز گفت: ملاقات ها ادامه دارد و مجموعه رایزنی‌ها تا رسیدن به نتیجه مطلوب تداوم می‌یابد.


** احراز صلاحیت‌ها یک امر ضروری است
وی درخصوص اظهارات سید محمد خاتمی رییس جمهوری پیشین درباره بررسی صلاحیت داوطلبان حضور در انتخابات در هیات‌های اجرایی و نظارت نیز گفت که این اظهارات را نشنیده است اما در عین حال تاکید کرد:تعیین یا رد صلاحیت‌ها اگر مستند به قانون است مربوط به یک طیف نیست . در مجلس نیز از دو طیف رد صلاحیت صورت گرفته و ما نیز در گفت و گوهای خود با شورای نگهبان تفاوت بین طیف‌ها قائل نبودیم و درباره همه صحبت کردیم.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت : به هرحال صلاحیت داوطلبان نمایندگی مجلس باید احراز شود یک امر ضروری است.

باهنرافزود: کسانی که می‌خواهند مجلس این‌پایگاه عظیم انقلاب اسلامی است را اشغال کنند، باید افراد صالح باشند و صلاحیت‌های لازم را داشته باشند.


** همدلی بزرگترین قدرت ملت ایران است
نایب رییس اول مجلس با گرامیداشت سی امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: همه جهان می‌دانند دولت‌ها و ملت‌هایی را که با هم همراه و مورد قبول یکدیگر هستند، نمی‌توان به سادگی با مشکل مواجه کرد و این همدلی بزرگترین اهرم قدرت در دست ما است.

وی تصریح کرد: همدلی و همراهی مردم و مسوولان نظام جمهوری اسلامی ایران در روز ‪ ۲۲‬بهمن به دنیا نشان داده می‌شود و مردم ایران نشان خواهند داد که در صدر کشورهای دنیا قرار دارند.
نظرات 2 + ارسال نظر
کاوه جمعه 19 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 17:35

جالبه هیچ کس نظر نمیده

حمید جمعه 19 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 22:43

با سلام خسته نباشید
چرا پس اسامیه این افرادی که تایید صلاحیت شدن رو نگفتین
بزار ملت بدونن
بعدش منه جوونی که همه ارزوم این بود اگه جنگ شد برم و بجنم واسه ملتم
چرا شما ها دارید با این جناح بازی همه چیز رو خراب می کنید من دیگه واسه چی برم
نمی دونید اعصاب ملت چقدر داغونه
بد کردید ماست مالی کنید بچه بازی نیست که

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد