وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

عضو جبهه متحد اصولگرایان: با هر نوع تهمت و تخریب مخالفیم

عضو جبهه متحد اصولگرایان فارس با بیان اینکه با هر نوع تهمت، تخریب و تضعیف مخالفیم گفت: هرکس بخواهد تهمت ناروا بزند یا به تخریب چهره رقیب بپردازد چه اصول‌گرا باشد و چه اصلاح طلب ما او را نمی‌پذیریم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دکتر احمد نجابت،پنجشنبه‌درگفت وگوبا خبرنگاران افزود: ما این‌نوع فعالیت‌ها را حرام شرعی می‌دانیم و معتقدیم همه داوطلبان باید به پرهیز از آن پایبند باشند.

این فعال سیاسی‌استان فارس بیان کرد:درعین حال که‌براساس اهداف اصول‌گرایی فعالیت می‌کنیم معتقدیم دایره اصول گرایی فقط به این جبهه متحدخلاصه‌نمی‌شود، خیلی ازدوستان اصول گرا هستند که ممکن است میثاق نامه ما را نپذیرند و با شرایط ما کنار نیایند ما برای همه آن‌ها هم احترام قائلیم.

وی افزود: درعین حال حتی اگر یک نفر با یک درصد گرایش اصول‌گرایی بیابیم او را دعوت می‌کنیم که در قالب وحدت و انسجام با هم فعالیت کنیم.

عضو جبهه متحد اصولگرایان فارس گفت:ما تابع حرف منطقی و دودو تاچهار تا هستیم، هر کس این فلسفه را بپذیرد و اهل منطق و قانون باشد جایش روی سر ماست.

وی افزود: منطق، شریعت،عرف و قانون حکم می‌کند که کسی که حاکمیت نظام را زیر سووال می‌برد، ولایت مطلقه فقیه را نمی‌پذیرد،ازحمایت بوش برخوردار است و مشکل‌اخلاقی و امنیتی دارد نباید تایید شود و نباید به مجلس راه یابد.

نجابت اظهارداشت: جبهه متحد اصولگرایان متشکل از تشکل‌های جبهه پیروان خط امام و رهبری ، جمعیت ایثارگران و اصول گرایان تحول خواه و تشکل رایحه خوش خدمت در این دوره از انتخابات به صورت متحد و منسجم داوطلبان خود را معرفی می‌کند.

وی افزود: سهم‌خواهی در مشی اصول‌گرایی معنی ندارد، ما بر اساس کارآمدی، مقبولیت اجتماعی،تعهد و تخصص افراد را بر می‌گزینیم و لیست فعلی‌که‌تا حدودی نهایی شده نیز بر اساس این معیارها تدوین شده است.

عضو جبهه متحد اصولگرایان فارس اضافه کرد: در عین حال برای اصلاح طلبان که‌رقبای ما درانتخابات هستند نیز احترام قایلیم، خیلی‌از این‌افراد دوستان قدیمی ماهستند ومورد اعتماد و قبول همگان هستند اما ممکن است با ما اختلاف سلیقه داشته باشند.

نجابت گفت: اصلاح‌طلبان انتظار نداشته باشند در مقابل اعلام‌رفراندوم، خروج از حاکمیت و تحصن در مجلس ششم آنها را باز تایید کنند،چگونه‌می‌توان افرادی را تایید کرد که مشکل امنیتی و اخلاقی دارند و به فسق معروف شده‌اند.

وی گفت: اصول گرا و اصلاح طلب فقط بخشی از سلایق جامعه‌است اما حق این است که شورای نگهبان حساسیت داشته باشد و با دقت صلاحیت‌ها را بررسی کند، چطور اگر بخواهیم دختر خود را شوهر بدهیم روی مسایل حساسیت داریم، باید روی انتخاب نماینده مردم هم حساسیت داشته باشیم.

به گزارش ایرنا، در ادامه این جلسه دیگر عضو جبهه متحداصولگرایان استان فارس گفت:حساسیت هیات‌های اجرایی ونظارت برروی بررسی صلاحیت‌ها به نفع مردم است و موجب می‌شود نمایندگانی به مجلس راه یابند که به وظیفه قانونی خود می اندیشند.

مهندس ابراهیم شعرا افزود: کسی که بعدا می‌خواهد دنبال تحصن،استعفا و آبستراکسیون باشد و مثل مجلس ششم بخواهد مجلس را همیشه دچار اختلال و مشکل کند بهتر است که تایید نشود.

وی با ابراز رضایت از عملکرد مجلس هفتم اظهار داشت: نمایندگان‌مجلس هفتم به‌دور از تنش و با آرامش لوایح و مصوباتی داشتند که به نفع کشور بود و در زمینه توسعه عدالت و پیشرفت اقتصاد و کشور گام زدند.

شعرا اظهارداشت: در این زمینه نمایندگان فارس نیز عملکرد خوبی داشتند و همانطور که آمار حکایت دارد با همت مسوولان و نمایندگان و اجرای طرح‌های بزرگ، آمار بیکاری استان فارس بیش از‪ ۳/۶‬درصد کاهش یافت.

عضو جبهه متحد اصولگرایان استان‌فارس گفت: دراین دوره از انتخابات نیز ما بر روی نمایندگانی تاکید داریم که بر اساس مقبولیت اجتماعی ، کار آمدی و تعهد و تخصص فعالیت می‌کنند و برای حل مشکل مردم به مجلس می‌روند.

شعرا اضافه کرد: لیست داوطلبان ما در شهرهای شیراز، فسا، کازرون،اقلید، لامرد و مهر نهایی شده و برای انتخاب داوطلبان در سایر شهرستان‌ها نیز در حال رایزنی هستیم.

عضو دیگر جبهه متحد اصولگرایان فارس نیز در این نشست گفت: هیچکس مانع فعالیت‌های قانونی برای انتخابات نیست،حتی‌اگراصلاح طلبان بخواهند می‌توانند عکس آقای احمدی نژاد را بزنند و رای جمع کنند.

به گزارش خبرنگارایرنا، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی افزود: فعالیت در قالب اصول گرایی به‌عضویت یاعدم عضویت درجبهه متحد اصولگرایی محدود نیست،اصول گرایی مفهومی عام است.

وی اظهارداشت: ما قصد قیم مابی مردم را نداریم و صرفا می‌خواهیم مواضع خود را شفاف بیان کنیم و ازرقبا هم می‌خواهیم که شفاف مواضع را بیان کنند نه اینکه با جوسازی و فریاد زدن فضا را ناآرام کنند.

عضو جبهه متحداصولگرایان فارس بیان کرد: کسی که نظارت استصوابی را قبول نداردبهتر است خیلی شفاف آن را بیان کند، نظارت استصوابی مورد تایید امام راحل و مقام معظم رهبری است، اینطور نیست که چون شورای نگهبان دنبال دنیا است بخواهد نظارت استصوابی کند، این‌ها منتخب رهبری هستند.

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه متاسفانه برخی از افرادی که قبلا به مجلس راه یافته بودند مورد تایید بوش و آمریکا بودند گفت: روشن و شفاف به مردم بگویید چه کردید که بوش از شما حمایت کرد، این ننگ است برای جامعه اسلامی که دشمن ما از نماینده آن حمایت کند.

وی اضافه کرد: شما که می‌گویید با زیاد شدن رد صلاحیت‌ها مردم در انتخابات شرکت نمی‌کنند بیایید و روز ‪۲۴‬اسفند حضور برجسته و پر رنگ و حداکثری مردم را در پای صندوق‌ها ببینید و در مواضع خود تغییر اساسی دهید.

عضو جبهه متحد اصولگرایان استان فارس گفت:مردم نماینده‌ای را انتخاب می‌کنند که اخلاق سیاسی داشته باشد نه نماینده‌ای که اگر نایب رییس مجلس شد و از او درباره برخی کارهایش سووال شد بگوید گردنم کلفت است این کارها را می‌کنم، گردن کلفتی با اخلاق سیاسی مغایرت دارد.

موسوی گفت : مردم در یک دوره به حرف‌های شما اعتماد کردند، اما می‌بینید که اکنون دولت با شما مدارا می‌کند و بسیاری از مسوولیت‌های کلیدی در دست نیروهای دوم خردادی است اما باز این‌ها علیه دولت جوسازی می‌کنند.

این فعال سیاسی استان فارس افزود: اصول گرایی و اصلاح طلبی بخشی از سلایق مردم است و مهم این است که در نهایت مردم همانطور که از اول تصمیم‌گیر اصلی بوده‌اند در این دوره هم تصمیم می‌گیرند
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد