وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

شعور انتخاباتی موجب تقویت مجلس می شود

عضو ائتلاف فراگیر اصول گرایان بابیان اینکه شعور انتخاباتی موجب تقویت مجلس هشتم خواهد شد، گفت :هرچه انتخابات پرنشاط تر باشد استکبار جهانی تو دهنی محکم تری خواهد خورد.

محمدرضا غلامی عضو آبادگران جهادی روزپنجشنبه گفت : از ابتدای انقلاب تاکنون کشور ما 29 سال تجربه را به رهبری حضرت امام (ره) و آیت الله خامنه ای پشت سر گذاشته است.
وی تصریح کرد: در عرصه رقابت انتخاباتی ،تجارب بسیار مفیدی را داشته ایم که در همه آنها شاهد شور و نشاط انتخاباتی بوده ایم.
این فعال سیاسی با بیان اینکه هرچه انتخابات پرنشاط تر باشد استکبار جهانی تو دهنی محکمی خواهد گرفت خاطر نشان کرد : استکبار می خواهد با تبلیغات منفی که علیه کشور و نظام می کند و ادعای کسانی که خود را صاحب تمدن می دانند ایران را فاقد دموکراسی نشان دهد .
وی عنوان کرد : تا کنون رقابتهای انتخاباتی در ایران همه در راستای بدست آوردن جامعه مدنی و دموکراسی طلب بوده است.
عضو شورای مرکزی آبادگران جهادی بیان کرد : رقابتی سالم ،درست و صحیح همه در سایه معیارهای انتخاباتی صورت می گیرد و شعور انتخاباتی موجب تقویت مجلس هشتم می شود .
وی ادامه داد : مهم نیست که اصولگرایان و یا اصلاح طلبان با تعدد لیستها ،قصد شرکت در انتخابات را داشته باشند بلکه مهم این است که کاندیداها برای اثبات خود دست به هرکاری چون تخریب و تشویش اذهان نزنند.
غلامی با بیان اینکه راه تبلیغ خود ،تخرب دیگران نیست گفت: شعارهای غیراصولی مورد هدف نیست بلکه باید دقت کرد که کاندیدا ها بتوانند به وعده های خود جامه عمل بپوشانند .
وی تصریح کرد : ما مدیون خون شهدا و امام راحل هستیم پس با تبلیغات و رقابتی سالم از طریق خبرگزاریها و بویژه رسانه های ملی می توانیم این مسیر را در راه واقعی آن طی کنیم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد