وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

دبیرکل جمعیت حامیان ولایت:کشتی اصولگرایان باید سالم به مقصد برسد

دبیرکل جمعیت حامیان ولایت با تاکید بر اینکه تنگ نظری‌ها به کشتی اصولگرایان آسیب می‌رساند، گفت که همه باید سعی کنیم کشتی اصولگرایان سالم به مقصد برسد.

به گزارش خبرنگار ستاد خبری ایرنا ویژه‌انتخابات، "دلاور صیامی" سه‌شنبه شب در نشست جمعیت حامیان ولایت درتهران افزود: اصولگرایان نبایدبه نیروهای خود به صورت کالا نگاه کنند و ساماندهی این نیروها یک ضرورت است.

وی با تاکید بر اینکه اصولگرایان نباید سهم خواهی کنند، گفت: البته نمی‌توان برنامه ریزی و ساماندهی گروه‌های اصولگرا را سهم خواهی تلقی کرد.

صیامی تاکید کرد: جمعیت حامیان ولایت به خون شهدا متعهد است وبه دنبال هیچگونه سهم خواهی نیست.

دبیرکل جمعیت حامیان ولایت با تاکید براینکه اگر مجلس قوی داشته باشیم بسیاری از مشکلات کشور حل خواهد شد، گفت: حضور ما در عرصه‌سیاسی مقطعی نیست و پس از انتخابات نیز فعالیت خود را خواهیم داشت.

پرویز کاظمی وزیر سابق رفاه و تامین اجتماعی نیز در این نشست گفت:
افرادی که می‌خواهند وارد مجلس شوند باید سابقه اجرایی مشخص و مثبت داشته باشند.

وی درادامه داشتن صلاحیت اخلاقی را ازدیگر ویژگی‌های نامزدهای انتخابات مجلس عنوان کرد و گفت: افرادی که نامزد می‌شوند باید حرکت یکدیگر را حفظ کنند و در انتخابات نباید حرمت هیچ کس شکسته شود.

سیدعلی ریاض نماینده تهران نیز دراین نشست باتاکید براینکه اصولگرایی در مسیر اصلی خود قرار دارد، اظهار داشت: امیدواریم مجلس هشتم مجلس شکل گرفته از اصولگرایان باشد.

وی تشکیل فراکسیون قرآن و عترت در مجلس هفتم را یکی از افتخارات این مجلس ذکر کرد و گفت: رضایت مقام معظم رهبری از عملکرد مجلس هفتم برای ما کفایت می‌کند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد