وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

گام بعدی فشار رایحه خوش به «6+5»

با گذشت تنها 24 ساعت از انتشار لیست سی نفره تقریبا نهایی گروه «6+5» در تهران، فشار طیف رایحه خوش خدمت، بر حذف نام برخی از افراد از لیست جبهه متحد اصولگرایان که انتقاداتی به دولت داشته‌اند شدت گرفته است.

به گزارش فرارو به نقل از فردا، در حالی که گفته می‌شود این گروه در نشست‌های خود، حتی با جای دادن نام چهره‌ای چون دکتر احمد توکلی، مخالف بوده‌‌اند، اعلام نام دو تن از روحانیون عضو جامعه روحانیت مبارز که در مواردی به دولت انتقاداتی داشته‌اند، اعتراض این گروه را برانگیخت و منجر به تعرض آنان به جامعه روحانیت مبارز شد. به گونه‌ای که این رسانه نوشت: برخی از این افراد با فشار یک گروه سنتی که قصد داشت حسن روحانی را نیز به لیست اصولگرایان تحمیل کند، ‌در فهرست جبهه متحد گنجانده شده‌اند.

بنا بر این گزارش، در مذاکرات گذشته «6+5» با جامعه روحانیت مبارز، مقرر شده بود که شش تن از روحانیون از این تشکل با سابقه روحانی برای نامزدی در تهران معرفی شوند که در جلسات شورای مرکزی در این باره، ‌رأی‌گیری می‌شود و نام حجج‌ اسلام تقوی، مصباحی، حسن روحانی، سید ابوالحسن نواب، سید رضا اکرمی و ناصحی که هر شش تن از اعضای شورای مرکزی روحانیت مبارز هستند، پیشنهاد می‌شود و حتی این مصوبه به تأیید هاشمی رفسنجانی، آیت‌الله یزدی و حجت‌الاسلام ناطق نوری نیز می‌رسد.

پس از مدتی با ثبت‌نام نکردن حسن روحانی و طرح مسأله نامزدی ناصحی از بوئین‌زهرا، نام این دو تن از فهرست شش نفره حذف می‌شود که در این مقطع، طیف رایحه خوش، دو روحانی نزدیک به خود را وارد لیست می‌‌کنند.

گفته می‌شود، این اقدام با مخالفت جامعه روحانیت مبارز روبه‌رو شده و خبر سایت منسوب به یکی از اعضای «6+5» که از تمایل نداشتن دو تن از روحانیون سخن گفته، مربوط به همین دو نفر، یعنی حجت‌الاسلام علی ثمری و مرتضی آقا تهرانی است.

گفتنی است، انتقادات علنی طیف رایحه خوش از لیست منتشره، در حالی مطرح می‌شود که این گروه بیشترین سهمیه را در لیست منتشره کنونی از آن خود کرده‌اند
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد