وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

آغاز مناظره های انتخاباتی

با مناظره اسماعیل گرامی مقدم سخنگوی حزب اعتماد ملی و محسن کوهکن عضو هیات رئیسه مجلس بازار مناظره های انتخاباتی گرم شد.
سخنگوی حزب اعتماد ملی در این مناظره تاکید کرد: با این که حزب اعتماد ملی در برخی حوزه های انتخابیه ، کاندیدا ندارد اما در انتخابات مجلس هشتم ، حضوری فعال خواهد داشت.
گرامی مقدم گفت : حزب اعتماد ملی در فعالیت های سیاسی خود در مجلس هشتم به برنامه محوری معتقد است.
وی افزود: در کنار نبود برنامه حزبی و نظام فردگرایی ، حضور 2طیف اصلاح طلب و اصولگرا به عنوان 2رکن اصلی برنامه های سیاسی در اذهان مردم گنجانده شده است لذا عمده ترین برنامه ها در قالب این 2طیف خلاصه می شود. وی درباره ردصلاحیت ها گفت : رد یا تایید صلاحیت ها باید براساس قانون اساسی انجام شود.گرامی مقدم افزود: رقابت میان طیف ها در کشور الزامی است چرا که این مساله در نهایت به نفع نظام خواهد بود، بنابراین باید زمینه رقابت سالم و عادلانه میان طیف ها از سوی هیات نظارت و اجرایی فراهم شود.

ردصلاحیت ها از همه طیف ها بوده است
محسن کوهکن ، سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی هم در این مناظره گفت : آمار و ارقامی که ما در اختیار داریم ، نشان می دهد ردصلاحیت ها و عدم احراز صلاحیت ها از همه طیف ها بوده است.
این فعال سیاسی اصولگرا تصریح کرد: اگر خروجی شورای نگهبان در مورد ردصلاحیت یا عدم احراز صلاحیت ها بر اساس یک تفکر خاص باشد، در آن صورت ، نمی توان از عملکرد این شورا دفاع کرد و آن را غیرجناحی دانست ، اما این گونه نیست و از همه طیف های سیاسی در میان ردصلاحیت شدگان دیده می شود.کوهکن در تشریح برنامه های اصولگرایان برای مجلس هشتم گفت : برنامه ای که جریان اصولگرا برای مجلس هشتم داد همان برنامه ای است که شعارش را قبل از انتخابات مجلس هفتم داد و تا جایی که شرایط و امکانات اجازه داد اصولگرایان در مجلس هفتم آن را دنبال کردند. وی افزود: مانیفست ما در مسائل اقتصادی نیز حرکت زیر سایه تکالیفی است که قانون در رابطه با اصلاحات مربوط به اصل 44 قانون اساسی معین کرده است.
کوهکن با اشاره به این که سیاست اصولگرایان در مسائل داخلی حرکت روی مرز تعادل و دوری از تندروی و کندروی است ، گفت : در بخش سیاست خارجی نیز برنامه ما دقیقا پیروی و توجه به یکصدایی درخصوص منافع کلان و ملی است که در مورد مسائل هسته ای نیز شاهد آن بودیم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد