وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

احتمال تمدید مهلت شکایت

کار ابلاغ نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان نمایندگی مجلس هشتم که از سوی هیات‌های نظارت در اختیار فرمانداری‌های سراسر کشور قرار گرفته است به پایان ‌رسید.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی‌پور، رییس ستاد مرکزی بازرسی انتخابات کشور گفت: افرادی که شکایت و اعتراضی به نظر هیات‌های نظارت استان دارند، می‌توانند امروز اعتراض خود را با مراجعه حضوری به نشانی‌ای که شورای نگهبان تعیین کرده، اعلام کنند.
موسی‌پور خاطرنشان ساخت: احتمال اینکه این مهلت توسط شورای نگهبان تمدید شود، وجود دارد.
علی فلاحیان:
بعید است مجلس هشتم یک‌طرفه شود
بعید است که مجلس هشتم یک طرفه شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین علی فلاحیان، وزیر سابق اطلاعات گفت: هر اختلافی بین دو جناح اصولگرا و اصلاح‌طلب وجود داشته باشد، بعید است هر کدام در انتخابات لیست واحدی ارایه ندهند و هر کدام از دو طرف هم قطعا رای‌های سنتی خود را دارند.
بزرگ کردن اختلاف اصولگرایان‌
سید حسین مرعشی که یکی از بنیان گذاران حزب کارگزاران سازندگی به شمار می رود درباره اینکه آیا در آستانه انتخابات مجلس هشتم همانند مجلس پنجم ،شاهد شکل گیری‌کارگزاران جدید در جناح اصولگرایان خواهیم بود ،تصریح کرد:چنین تحلیل هایی تنها برای بزرگ کردن اختلافات داخلی جبهه اصولگرایان است.
سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی در گفت و گو با ایرنا تاکید کرد که با چنین تحلیلی موافق نیست.
تصمیم اصلاح‌طلبان به زودی اعلام می‌شود
متاسفانه اخبار رسیده مبنی بر این است که در بسیاری از حوزه‌ها تعدادی از کاندیداهای مورد نظر اصلاح‌طلبان را که هیات‌های اجرایی تایید صلاحیت کرده بودند در مرحله بعد یعنی توسط هیات‌های نظارت رد صلاحیت شده‌اند و نه تنها به شکایاتی که قبلا شده بود رسیدگی نشد بلکه به جای آن رد صلاحیت‌ها افزایش پیدا کرد.
سیدصفدر حسینی، رییس کمیته امور استان‌های ستاد ائتلاف اصلاح‌طلبان گفت:در حال تکمیل اطلاعات خود هستیم و جدول جدیدی را با تغییراتی که صورت گرفته در سطح استان‌ها به زودی اعلام خواهیم کرد و امروز (سه‌شنبه) شورای سیاست‌گذاری ائتلاف اصلاح‌طلبان این جدول را مورد بررسی قرار داده و تصمیم‌گیری خواهد کرد
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد