وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

حضور جوانان در انتخابات طراوت خاصی به فضای جامعه می‌دهد

بخشدار مرکزی دره‌شهر گفت : حضور جوانان در انتخابات هشتمین دوره‌مجلس شورای اسلامی و میان دوره‌ای خبرگان رهبری طراوت خاصی به فضای جامعه می‌دهد.

سید "رسول حسینی" روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در هر برهه از این انقلاب همچون دوران پیش از انقلاب، دفاع مقدس و دوران سازندگی نقش جوانان در جامعه بی‌بدیل بوده است.

وی گفت: با توجه به اینکه جامعه ایران از نظر میانگین سنی یک جامعه جوان در جهان است به همین خاطر حضور آنن در انتخابات بسیار موثر است.

وی افزود: جوانان ایران اسلامی اکنون به دلیل کسب مدارج تحصیلی عالیه دارای شعور سیاسی و درک بالایی هستند به همین دلیل قطعنا در انتخابات با حضور آگاهانه خود شعور و شوق خاصی در جامعه به راه می‌اندازند.

وی گفت: اهتمام جدی جریانات سیاسی کشور برای پرشور شدن انتخابات نشان می‌دهد که طراوت این دوره از انتخابات کمتر از دوره‌های پیشین نخواهد بود.

انقلاب اسلامی است که بتواند مسیر چهارساله آینده خود را جلو ببرد.

بخشدار مرکزی دره‌شهر، توجه و اهمیت دهی به مسایل جوانان را از مهمترین توقعات مردم از مجلس هشتم ذکر کرد.

حسینی گفت: انتخابات یک مقوله بسیار مهم در کشور است که مردم همیشه به آن توجه داشته و با مشارکت حداکثری خود حمایت و پشتیبانی خود را از نظام نشان داده‌اند.

وی افزود: قطعنا حضور گسترده و پر شور مردم در انتخابات دشمنان این نظام را مایوس می‌کند و موجب حفظ آرمانها و دفاع از ارزشهای انقلاب بیش از پیش می‌شود.

وی گفت: همه مسوولان وظیفه دارند در برگزاری انتخابات بی‌طرفی کامل را از نامزدها رعایت کنند و به هر کس که مردم انتخاب کنند همه به او احترام بگذارند.

انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان دوره‌ای خبرگان رهبری ‪ ۲۴‬اسفند ماه در کشور برگزار می‌شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد