وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

200 نفر از کاندیداهای اصولگرایان در کشور مشخص شده‌اند

سید شهاب‌الدین صدر سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان که شب گذشته در سی و ششمین نشست فرهنگی بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران در تالار اجتماعات مرکزی دانشگاه صنعتی امیرکبیر سخن می‌گفت ضمن تبریک دهه فجر مهمترین عامل در شکل‌گیری و ادامه راه انقلاب اسلامی را اعتقادات دینی مردم و اسلام دانست و افزود: هرگونه تعللی در این موضوع نظام و کشور را آسیب‌پذیر می‌‌کند و انسجام، حضور در صحنه و وحدت مردم در راستای اعتقادات آنان بوده است.
وی نقش محوری و کلیدی رهبری و شخصیت ممتاز امام راحل را به عنوان یکی از پرورش‌یافتگان مکتب اسلام دومین عامل در شکل‌گیری و ادامه راه انقلاب برشمرد و گفت: حرکت مردم و وحدت آنها حول رهبری امام شکل گرفت که خوشبختانه در ادامه مسیر نیز این نقش برعهده رهبری معظم انقلاب بوده است.
صدر به حضور یکپارچه اقشار و آحاد مردم با راهبری امام در صحنه اشاره و اضافه کرد: سومین عامل در شکل‌گیری و ادامه راه انقلاب و خنثی‌ شدن توطئه‌ها همین حضور بوده است.
صدر در پاسخ به سؤالات اساتید دانشگاه‌های تهران در مورد وضعیت فهرست جبهه متحد اصولگرایان در تهران و شهرستان‌ها، چگونگی ارزیابی نامزدها و چهره‌های مطرح حاضر در لیست اظهار داشت: روند حرکت در شهرستان‌ها نیز همانند تهران و به صورت تشکیل شوراهای 6+5 است.
عضو جبهه متحد اصولگرایان با بیان اینکه برای جلوگیری از سهم‌خواهی در این شوراها شاخصه‌هایی را مشخص کردیم، ابراز داشت: صلاحیت فردی در بعد اعتقادی، سیاسی و رفتاری، کارآمدی با شاخص‌های متعدد با توجه به تخصص‌های مورد نیاز مجلس و مبقولیت سه شاخصه‌ای بوده که براساس آن و امتیازبندی کمی افراد مورد بررسی قرار گرفتند.
صدر با بیان اینکه حدود 200 نفر از نامزدها برای جبهه متحد اصولگرایی در سراسر کشور مورد توافق رسمی قرار گرفته‌اند، اضافه کرد: فکر می‌کنم بقیه نامزدها هم طی هفته آینده مشخص شوند و در تهران هم 23 نفر در بررسی‌های اولیه نهایی شده‌اند.
وی در پاسخ به این سؤال که تعداد خانم‌ها در لیست جبهه متحد اصولگرایان را پرسیده بود، اظهار داشت: در لیست تهران تاکنون حضور 6 زن قطعی شده است و ممکن است که تعداد خانم‌ها در ادامه بررسی‌ها بیشتر شود.
صدر به ارتباط نزدیک جبهه متحد اصولگرایان با جامعه روحانیت مبارز و شخص آیت‌الله مهدوی کنی اشاره و خاطرنشان کرد: ایشان از فرآیند فعلی در جبهه اظهار رضایت کرده است و ما نیز از ارشادات و نصایح ایشان استفاده می‌کنیم اما متأسفانه بعضی رسانه‌ها و سایت‌ها بداخلاقی می‌کنند
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد