وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

توصیه های آیت الله مکارم به نامزدهای مجلس هشتم

آیت الله مکارم شیرازی به نامزدهای هشتمین دوره انتخابات مجلس توصیه کرد اگر افرادی را بهتر از خودشان می شناسند به نفع آنان کنار بروند.
به گزارش البرز به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله مکارم شیرازی: آیت ا... مکارم شیرازی در باره انتخابات اتی مجلس معتقد است : کسانیکه در خط انقلابند، تنها خودشان را نبینند و با از خود گذشتگی، اگر کسی را بهتر از خودشان می‌دانند، به نفع او کنار بکشند.
ایت الله مکارم شیرازی تصریح کرد : نامزدها کاری نکنند نام هیچ‌کدام یا بیشترشان از صندوق‌های رأی بیرون نیاید و در عوض کسانی که نباید، نامشان از صندوق‌ها بیرون بیاید.

این مرجع عالیقدر تقلید، در ابتدای درس خارج فقه خود با اشاره به نزدیک شدن ایام انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی ، بازخوانی تاریخ انقلاب را بسیار ضروری خواند و تأکید کرد: بازخوانی تاریخ انقلاب ما را در انتخاب بهترین‌ها یاری می‌کند.

وی تصریح کرد:باید در انتخابات دقت کنیم تا خدای نکرده بر اثر خود خواهی‌ها و در نتیجه آن ، شکاف در بین بهترین‌ها ، آرای آنان تجزیه نشود.

ایت الله مکارم شیرازی با بیان این‌که خدا و مسؤولیت تان را در نظر داشته باشید با اشاره به حدیثی اظهار داشت: اگر کسی متصدی کاری شود در حالی که شخص بهتری برای آن کار وجود دارد و کار را به او نسپارد، روی سعادت نخواهد دید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد