وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

چاپ و توزیع پوستر انتخاباتی مجاز ولی الصاق آنها ممنوع است

رئیس هیئت بازرسی انتخابات کشور با اعلام مجاز بودن چاپ و توزیع پوستر انتخاباتی گفت : ملاک تبلیغات انتخاباتی داوطلبان نمایندگی مجلس هشتم قانون فعلی است و امکان تغییر قانون وجود ندارد .

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام موسی پور معاون حقوقی و پارلمانی و رئیس شورای اطلاع رسانی وزارت کشور با اشاره به رد طرح استفساریه ماده 61 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی در مورد ممنوعیت چاپ عکس و پوستر اظهار داشت : ملاک تبلیغات انتخاباتی داوطلبین نمایندگی مجلس هشتم قانون فعلی بوده و به این ترتیب چاپ عکس و پوستر نامزدهای نمایندگی مجاز می باشد .

معاون وزیر کشورافزود : با توجه به زمان باقیمانده تا روز برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و دستور جلسات علنی مجلس که اختصاص به بررسی بودجه سال 87 دارد ، امکان تغیر در قانون انتخابات و تصویب قانون جدید وجود ندارد .

حجت الاسلام موسی پور افزود : البته بر اساس ماده 61 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی الصاق و نصب هرگونه اقلام و مواد تبلیغی از قبیل عکس ، پوستر ، بنر و پارچه های تبلیغی به طور کلی ممنوع است و داوطلبان نمایندگی می توانند از طریق چاپ و توزیع مواد تبلیغی اقدام به فعالیت انتخاباتی نمایند .
نظرات 1 + ارسال نظر
احسان پنج‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 17:23 http://www.ir86.blogfa.com

سلام اگه وقت کردی به وبلاگ من سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد