وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

روز انتخابات روز جشن ملی است

رئیس جمهور انتخابات را در جمهوری اسلامی ایران امری واقعی و متعلق به مردم دانست و تصریح کرد: اراده مردم در صحنه های گوناگون کشور جاری است و روز انتخابات روز تجلی اراده مردم و جشن ملی است.

دکتر محمود احمدی نژاد در پیامی به هم اندیشی انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی، که در سالن صدا و سیما برگزار شد، افزود: نظام اسلامی بدون مشارکت و نظارت مستمر مردم شکل نمی گیرد؛ زیرا به دنبال آرمان ها، حقیقت، عدالت و پاکی است و اینها جز با حضور، تصمیم و اراده مردم شکل نمی گیرد.

وی اضافه کرد: از ابتدا همه ارکان نظام جمهوری اسلامی بر پایه اراده، تصمیم و رای مردم شکل گرفته است و از این به بعد هم همین طور خواهد بود؛ بنابراین باید گفت روز انتخابات، روز تجلی و شکوه و حضور اراده ملت و جشن ملی است که در سرتاسر این سرزمین با حضور آحاد ملت ایران جشن استقلال، عدالت، شکوه، اعلام وحدت و حضور یک ملت مومن، آگاه و انقلابی برگزار می شود.

رئیس جمهور انتخابات را امری اصیل و عاری از بازی های گروهی و جناحی دانست و تاکید کرد: انتخابات متعلق به ملت و برای ملت است.

دکتر احمدی نژاد سهم رسانه ها به ویژه رسانه ملی را در انتخابات بسیار مهم دانست و گفت: من فکر می کنم رسانه ملی هم باید بسترساز تجلی این حضور باشد و هم راه را باز کند و هم کمک کنند که این جشن ملی به خوبی، با شکوه و با عزت هر چه بیشتر ملت ایران برگزار شود.

وی افزود: فضای انتخابات باید بسیار دوستانه و فضای خدمت، همبستگی، تعالی افکار، دلسوزی و نزدیک شدن دل ها به هم باشد، چون یک امر ملی بزرگ و یک جشن ملی، در شرف وقوع است.

رئیس جمهور ادامه داد: مجلس آینده باید برآمده از آرای ملت، پیگیر آرمان ها و خواسته های ملت و همان چیزی باشد که ملت برای آن به صحنه آمده است.

دکتر احمدی نژاد افزود: انتخابات، در تبیین شرایط جهان، مسئولیت های مهم ملت و ارکان نظام نقش تعیین کننده و تاثیرگذار دارد.

رئیس‌جمهور تصریح کرد:‌ ملت ایران همیشه تصمیماتش در طول زمان در جهت خیر و صلاح و تعالی کشور بوده ا
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد