وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

بادامچیان و علت تاخیر اعلام لیست اصولگرایان

مهر: یک عضو جبهه متحد بررسی افراد اصولگرایی که به صورت انفرادی در انتخابات مجلس هشتم ثبت نام کرده‌اند و همچنین لزوم همراه کردن تمامی دیدگاهها را از دلایل تاخیر در اعلام لیست نهایی جبهه متحد اصولگرایان عنوان کرد.

اسدالله بادامچیان عضو جبهه متحد اصولگرایان از روبه پایان بودن فهرست نهایی جبهه خبر داد و اظهار داشت: جبهه متحد اکنون درحال بررسی های بیشتر است تا نهایتا فهرست مطمئنی را به مردم عرضه کند.


وی افزود: جبهه متحد تمامی افرادی را که عضو این جبهه بوده یا نبوده اند و یا به صورت انفرادی در انتخابات آتی ثبت نام کرده اند را مورد بررسی قرار داده و تلاش می کند فهرستی را به جامعه ارائه کند که، کارآمد و با صلاحیت باشد و حل معضلات مردم را در برنامه خود قرار دهد.


این عضو جبهه متحد اصولگرایان ادامه داد: پس از این بررسی ها، افرادی را دارای ویژگی های برتر یافته ایم که تعدادشان اکنون بیش از تعداد مورد نیاز نمایندگی در تهران و شهرستانهاست.


قائم مقام حزب موتلفه ادامه داد: در نظر گرفتن تمامی جوانب و اقناع داوطلبان مجلس هشتم کمی کار را با تاخیر مواجه کرده است.


بادامچیان همچنین در پاسخ به سئوالی در خصوص فعالیت های ائتلاف فراگیر مردمی اصولگرایان نیز گفت: بیان این گونه شبهات و گمانه زنی ها خبر نیست بلکه پیام رسانی از سوی برخی افراد به برخی گروه های دیگر است به این ترتیب که اگر فلان موضوع محقق شود ، ما هم فلان کار را می کنیم اما مهم بررسی افرادی است که دارای صلاحیت های لازم و کارآمدی لازم باشند.


وی در پاسخ به این سئوال که آیا تعداد افرادی که از هر یک از اضلاع سه گانه جبهه متحد در فهرست نهایی جبهه قرار خواهند گرفت، با یکدیگر یکسان است، گفت: هنگامی که همه ما در مجموعه جبهه متحد هستیم، باید همه با هم یک باشیم و اساسا اینگونه مباحث در بین ما مطرح نیست.


این عضو جبهه متحد اصولگرایان اظهار امیدواری کرد که مجموعه تلاش های صادقانه ای که انجام می شود بتواند مجلس هشتمی را شکل دهد که در برابر فشارهای آمریکا و استکبار، روشی منطقی و مطابق با منافع جهان اسلام و ایران را در نظر بگیرد و بتواند در تمامی امور از جمله دانش هسته ای از منافع حال و آینده مشروع ملت ایران به خوبی دفاع نماید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد