وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

تبلیغات غیررسمی نامزدهای انتخابات مجلس هشتم در استان مرکزی

بااعلام نتایج تعیین صلاحیت نامزدهای انتخاباتی مجلس هشتم از سوی هیاتهای اجرایی در استان مرکزی در سرمای شدید هوا، کانون تبلیغات غیررسمی نامزدها داغ شده است.

درحالیکه یک ماه ونیم دیگر به زمان رای‌گیری انتخابات مجلس هشتم باقیست فضای سیاسی و اجتماعی استان مرکزی کاملا رنگ و بوی انتخاباتی به خود گرفته و تبلیغات غیررسمی به شکل‌های مختلف جریان دارد.

هم‌اینک نامزدهای ثبت نامی باشیوه‌های متنوع مبادرت به معرفی خودبه اقشار مردم و جلب ارای آنها دارند که از آن جمله می‌توان به گرمی محافل خانگی ، ارسال پیامکهای کوتاه تلفن همراه به مناسبتهای مختلف، پخش لوحهای فشرده تبلیغی و کارتهای ویزیت نام برد.

حضور در محافل و مناسبتهای مردمی در شهرها و روستاها از دیگرشگردهایی است که کاندیداها در این دوره از انتخابات از آن مدد می‌گیرند.

نکته قابل تعمق در این دوره از انتخابات بهره‌گیری از همگرایی خویشی و قومی و حضور مستقل در عرصه انتخابات است و تبلیغات چهره به چهره به عنوان روش غالب از سوی نامزدها استفاده می‌شود.

برای شرکت در رقابتهای انتخابات مجلس هشتم ‪ ۱۸۶‬نفر در استان مرکزی ثبت کردند.

بحثهای عمومی انتخابات در بین مردم نیز گرمتر شده و احزاب و گروههای سیاسی و دانشجویی با فعالیت مضاعف تلاش خود را برای رقابتی‌تر شدن عرصه انتخابات به کار گرفته‌اند.

گفته می‌شود، محدودیتهای تبلیغی در نحوه پوسترها و دیگر اقلام در قانون انتخابات موجب گرمی‌تبلیغات غیررسمی درروزهای اخیراست ونامزدهاباگرایشهای متفاوت سعی می‌کنند از فرصتهای پیش رو نهایت بهره را ببرند.

شایان ذکر است که بر اساس تقویم گاهشمار انتخابات مجلس هشتم، از امروز تا سیزدهم بهمن ماه جاری کار بررسی صلاحیتها در هیاتهای نظارت استان ادامه دارد
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد