وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

رد صلاحیت شدگان به گذشته خود مراجعه کنند

قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه کاندیداهای انتخابات مجلس هشتم باید صلاحیت خود را به اثبات برسانند، گفت: افرادی که امروز رد صلاحیت شده اند، باید به گذشته خود مراجعه کنند و علت آن را بیابند.

به گزارش خبرنگار مهر، در نشست ماهانه جامعه اسلامی مهندسین که شنبه شب با حضور شهاب الدین صدر و علیرضا زاکانی دو عضو جبهه متحد اصولگرایان برگزار شد، غلامحسن امیری قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به انتخابات مجلس هشتم اظهار داشت: در روزهای اخیر شاهد موضع گیری های مختلف رد صلاحیت شدگان هستیم، آنان باید به دنبال این موضوع باشند که در گذشته چه کرده اند که امروز رد صلاحیت شده اند.

امیری افزود: پیگیری علت رد صلاحیت ها مسیر خاص خود را دارد و لذا برخی جار و جنجال ها با هدف های سیاسی تعقیب می شود و واقعیت ندارد.

به گفته قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین، هیئت های اجرایی، نظارت و شورای نگهبان امین مردم هستند.

این فعال سیاسی اصولگرا همچنین خاطر نشان کرد: تمامی گروه های سیاسی باید هوشیار باشند زیرا استکبار جهانی منتظر است تا در این انتخابات اتفاقاتی رخ دهد.

وی با ابراز تاسف از برخی افراد و گروه های سیاسی مبنی بر حضور ناظر بین المللی در انتخابات، اشاره کرد و گفت: خوشبختانه مشاهده می کنیم که افرادی همسو با گروه هایی که این مسائل را مطرح می کنند پاسخ کوبنده به این سخنان دادند.

امیری با تاکید بر اینکه باید مردم را برای حضور در انتخابات دعوت کنیم ، تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا انتخاباتی سالم برگزار شود. چرا که آراء مردم امانتی در دست ما است.

قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین خاطر نشان کرد: مجلس هشتم باید در همه زمینه ها با سایر مجالس ما فرق کند و کارآمدتر باشد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد