وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

سپاه مازندران: وجدان بیدار ازمهمترین شرایط نماینده مجلس است

نماینده ارشد ولی فقیه در سپاه پاسداران استان‌های مازندران و گلستان به انتخابات آتی مجلس هشتم اشاره کرد و گفت: وجدان بیدار از مهمترین واساسی ترین شرایط نمایندگی مجلس شورای اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین "عبدالعلی گواهی" جمعه شب در چهارمین یادواره شهدای روستای نصرت‌آباد گلوگاه مازندران افزود: آگاه باشید و با هوشیاری، خیانت‌کنندگان به نظام، ارزش‌ها و مقدسات را بشناسید و مراقب باشید که در انتخاب دچار مشکل نشوید.

وی تصریح کرد: مجلس مغز متفکر کشور است و یک مجلس قوی، از موجبات داشتن کشور قوی، دولت قوی و یک نظام قوی و کارآمد است پس با شناخت بهتر، افراد مسوول، مومن، لایق و متخصص را وارد مجلس نمایید و در انتخابات با حضور حداکثری و به عنوان وظیفه شرعی شرکت نمایید.

نماینده ارشد ولی فقیه در سپاه مازندران و گلستان، رمز بقا و پایداری انقلاب و نظام را حب و دوستی اهل بیت عنوان کرد و گفت : بدون الطاف ائمه هیچ موفقیتی حاصل نخواهد شد و همه پیروزی‌های ما به واسطه توجهات اهل بیت است.

حجت‌الاسلام والمسلمین "گواهی" گفت: برگزاری همه یادواره‌ها بر گرفته از اولین یادواره امام حسین (ع) در کربلاست و شهدای ما نیز سند افتخار نظام و جامعه هستند و مشعل فروزانشان باید همواره روشن و پر فروغ باشد.

وی با محکوم کردن حملات اخیر صهیونستها به غزه و فلسطین گفت: این حرکات و حملات وحشیانه صهیونیستها علیه مردم بیگناه فلسطین و غزه همانند کاری است که یزید در کربلا انجام داده که اینان نیز مانند یزیدیان به سزای عمل خود خواهند رسید.

وی افزود: سعادت و عزت در میدان جنگ و در دفاع از میهن است و شهدای ما عزت‌آفرینان این میدانند و با زنده نگه داشتن اصول حقیقی و واقعی اسلام نگذارید خون شهدا پایمال شده و نظام به دست نااهلان بیافتد.

وی ادامه داد: آگاه باشید که افرادی که نان را به نرخ روز می‌خورند چون گذشته وارد نظام نشوند چه بسا که یک غفلت و اشتباه کوچک خسارات جبران نا پذیری به دنبال خواهد داشت.

روستای نصرت‌آباد در هشت کیلومتری شهرستان ‪ ۴۰‬هزار نفری گلوگاه واقع شده که با بیش از ‪ ۶۰‬خانوار ‪ ۳۰۰‬نفر جمعیت دارد و چهار شهید سرافراز را تقدیم انقلاب نموده است.ک/‪۲‬
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد