وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

میدان انتخابات جای معاندین نیست

حسین مظفر نماینده مجلس شورای اسلامی در نشست اعضای جمعیت حامیان ولایت گفت: نمایندگان اصلح و شایسته یار نظام و حامی مردم خواهند بود.
نماینده تهران در مجلس بر حضور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات آینده تاکید کرد و گفت: موضوع «اصل بر برائت» یک امر فقهی است و در دادن پست به افراد، این امر معنی ندارد و کسی که وزیر یا وکیل می شود نباید اپوزیسیون باشد. وی افزود: نباید در انتخابات میدان را به افراد ناپاک ، ناخالص ، مغرض و معاند بدهیم.
لاله افتخاری نماینده مجلس شورای اسلامی و دیگر سخنران این نشست با بیان این که همه اصولگرایان یکسان نیستند، گفت: ما باید حامیان ولایت و گوش به فرمان ولایت باشیم و باید وحدت را حفظ کنیم ، اگر چه در فهرست انتخاباتی حضور داشته باشیم یا نه.
وی با اشاره به این که باید اخلاص و پیروی از ولایت راحفظ کنیم ، تصریح کرد: درصورتی که به وحدت آسیب برسد همه آسیب می بینند و این امر به منزله یک کشتی است که اگر غرق شود همه با آن غرق خواهیم شد.
حسن غفوری فرد، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با اشاره به موضوع امر به معروف و نهی از منکر گفت: باید جهت برگزاری انتخاباتی پرشور و با حضور حداکثری مردم تلاش کنیم. وی افزود: باید با انتخاب نمایندگان بتوانیم به اهداف مشخص شده در چشم انداز برسیم و از نظر تجارت ، تکنولوژی و علم به یکی از قدرت های منطقه ای تبدیل شویم.
عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به این که افراد تایید شده از سوی شورای نگهبان صالح هستند و باید از میان آنان اصلح را انتخاب کرد، گفت: رای دهندگان باید توجه داشته باشند که مسوولیت شرعی در ارتباط با انتخاب افراد دارند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد