وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

پاسخ احمدی نژاد به ردصلاحیت شدگان: خود را ضایع نکنید



به گزارش ایسنا محمود احمدی نژاد درباره وضعیت بررسی صلاحیت ها عنوان کرد: طبق قانون مجری انتخابات در ایران مردم هستند و هیات‌های اجرایی معتمدین مردم هستند. وزارت کشور و دولت هم نقش پشتیبانی کننده را دارند. اکثریت قاطع هیات‌های اجرایی مردم هستند و انتخابات ما مردمی است. ناظرین بر انتخابات نیز از بین مردم انتخاب می‌شوند، پس به واقع می‌توان گفت انتخابات ما یک انتخابات کاملا مردمی بوده، هست و همیشه خواهد بود.

او خطاب به " کسانی که سعی می‌کنند انتخابات را زیر سوال ببرند" گفت: این کار را نکنید؛ چراکه در واقع خود را ضایع می‌کنید. چرا هر وقت مردم به شما رای می‌دهند می‌گویید ملتی هوشیار داریم و هرگاه به دیگرانی غیر از شما رای می‌دهند می‌گویید ملت ناآگاه است یا می‌گویید انتخابات مخدوش است. این‌ها بد است.



رییس جمهور با طرح این سوال که " چرا بعضی‌ها می‌روند افراد فاقد شرایط را جلو می‌اندازند؟ کسی که شرایط قانونی ذکر شده را ندارد؟" ادامه داد: بعد از آن مطالبی را مطرح می‌کنند و هزینه روی دست مردم می‌گذارند. چرا این‌کار را می‌کنید؟ به هر حال هرکس می‌داند که طبق قانون واجد شرایط هست یا نه. البته کسی که فاقد شرایط جهت کاندیداتوری در انتخابات هست به این معنا نیست که آدم بدی است یا از حقوق محروم است.

چه اصراری دارید افرادی که واجد شرایط نیستند را جلو بیاندازید و به قانون تحمیل کنید. چرا طوری رفتار می‌کنید که گویی وقتی فلان شخص در یک وزارتخانه بود، همه چیز روشن و شفاف بود ولی از موقعی که فلان شخص رفته این وزارتخانه عملکردش سیاه شده است؟
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد