وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

20 کاندیدای اصولگرای تهران قطعی شدند

مسئول اجرایی جبهه متحد اصولگرایی در همایش جبهه متهد اصولگرایان در قم با اشاره به قطعی شدن 20 نفر از فهرست کاندیداهای جبهه متحد اصولگرایان در تهران اعلام کرد : همه کسانی که بر اساس رهنمود رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارگزاران مشمول اصولگرایی می‌شوند را اصولگرا می‌دانیم.

به گزارش خبرنگار مهر در قم، دکتر سید شهاب الدین صدر شب گذشته در همایش جبهه متحد اصولگرایی در قم که در مدرسه دارالشفا برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به رهنمود رهبر معظم انقلاب در رابطه با ابعاد اصولگرایی افزود : ما دایره اصولگرایی را تنگ نکرده ‌ایم و شاخصهای اصولگرایی همان هشت شاخصه‌ ای است که رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارگزاران نظام فرمود و هر کس که این شاخصها را قبول داشته باشد در جبهه اصولگرایان قرار دارد.

وی با بیان اینکه اکثریت اصولگرایان زیر چتر جبهه متحد جمع شده ‌اند خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم همه جریانهای مؤمن و معتقد و انقلابی اصولگرا را جذب جبهه متحد کنیم.

صدر یادآور شد : ایجاد مسیرهای موازی به مصلحت انقلاب نیست واصولگرا به دنبال اهداف شخصی وگروهی نیست زیرا اگر ما دنبال سهم خواهی باشیم مانند سایر گروه‌ها شکست خواهیم خورد.

وی اظهار داشت : نغمه جدایی باعث آسیب می‌شود و هیچ نغمه دیگری به مصلحت انقلاب نیست زیرا امروز شرایطی نیست که اصولگرایان با یکدیگر رقابت کنند.

صدر خاطرنشان کرد : یکپارچگی اصولگرایان باعث می‌شود تا اکثریت مجلس هشتم در اختیار اصولگرایان واقعی قرار گیرد.

وی با اشاره به برگزاری جلسات با شخصیت‌ها و روحانیون اصولگرا تاکید کرد : برخی افراد در تلاش هستند که اصولگرایان در انتخابات مجلس هشتم متحد و یکپارچه نشوند.

صدر شایعات موجود در رابطه با وجود اختلاف بین جبهه متحد را ساخته و پرداخته دشمن و رقبای سیاسی عنوان و تصریح کرد : انسجام مناسبی در داخل جبهه متحد وجود دارد.

دکتر صدر در رابطه با کاندیداهای جبهه متحد در قم بیان داشت : این جبهه تصمیم ‌گیری در مورد قم را به عهده جامعه مدرسین و ساز و کاری که آنها برگزیده ‌اند قرار داده است.

دبیر اجرایی جبهه متحد اصولگرایان در ادامه از تدوین برنامه ‌ای از سوی این جبهه برای عملکرد نمایندگان مجلس هشتم در راستای حل مشکلات کشور خبر داد و افزود : در روز سه ‌شنبه هفته جاری طی یک کنفرانس خبری سرفصل‌های این برنامه در نشست خبری تبیین خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مهمترین مشکل کشور در شرایط فعلی مشکل معیشتی مردم است گفت : در این برنامه که از سوی کارشناسان و اساتید دانشگاه تدوین شده و دارای 15 محور است و بر اساس برنامه چشم ‌‌انداز 20 ساله نظام و برنامه توسعه پنج ساله ارائه شده است.

صدر یادآور شد : در این برنامه مشکلاتی نظیر اشتغال، مسکن، اصلاح وضعیت اداری و... بررسی و راهکارهای حل این مشکلات نیز ارائه شده است.

وی ادامه داد : جبهه متحد اصولگرایان می‌خواهد تا نمایندگانی به مجلس هشتم راه ‌یابند که بتوانند برای حل مشکل‌ کشور راه حلهای اساسی ارائه دهند.

صدر با اشاره به وضعیت انتخاب کاندیداهای جبهه متحد اصولگرایان در تهران اعلام کرد: در تهران نیز از تعداد 30 نماینده تا کنون 20 نفر مشخص شده ‌اند و محدوده انتخاب دیگر افراد نیز مشخص شده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد