وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

آخرین اظهارات فعالان سیاسی درخصوص انتخابات مجلس هشتم

چهره‌های فعال سیاسی از هر دو جریان عمده سیاسی کشور طی دو روز گذشته در گفت و گوهایی با خبرنگاران ستاد خبری ایرنا ویژه انتخابات، نقطه نظرات خود درخصوص انتخابات مجلس هشتم و وضعیت هر یک از گروه‌ها را اعلام کردند.

"زاکانی":بیشتر فهرست‌نشینان جبهه متحد اصولگرایان در تهران مشخص شده‌اند ....................................................................

عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان گفت : بیشتر داوطلبانی که قرار است نام آنها درفهرست نهایی اصولگرایان در حوزه انتخابیه‌تهران قرار گیرد، مشخص شده‌اند.

"علیرضا زاکانی" در مصاحبه با خبرنگار ستاد خبری ایرنا ویژه انتخابات ، ابراز امیدواری کرد که در یکی دو روز آینده افراد باقی مانده نیز در فهرست قرار گیرند.

وی خاطرنشان کرد: جبهه متحد اصولگرایان تلاش می‌کند که در زمان باقی مانده فضا را بازتر کند تااصولگرایان با فهرستی غنی در رقابت‌های‌مجلس هشتم حاضر شوند.

زاکانی تصریح کرد: امیدوارم که جبهه متحد با یک پیام واحد برای جامعه به‌ویژه اصولگرایان و با انسجام پا به عرصه رقابت‌های مجلس هشتم بگذارد.

نماینده تهران در مجلس اظهار داشت : ملاک و میزان رفتار همه گروه‌ها و احزاب سیاسی در عرصه انتخابات باید قانون باشد.


*****
دبیرکل جمعیت وفاداران‌انقلاب اسلامی: فهرست‌ها باید براساس خواست مردم باشد .....................................................................

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گفت: هردو جناح سیاسی درکشور باید فهرست‌های انتخاباتی خود را برای مجلس هشتم با توجه به خواست مردم تهیه و ارائه کنند.

"حبیب‌الله بوربور" نیز در گفت و گو با خبرنگار ستاد خبری ایرنا ویژه انتخابات افزود:دو جریان عمده سیاسی کشورابتداباید ویژگی‌های یک داوطلب را برای نمایندگی مجلس هشتم تعریف کنند و از میان افراد موجود کسانی را در فهرست خودبگنجانند که ضمن دارابودن این ویژگی‌ها مقبولیت مردمی نیز داشته باشند.

وی تهیه فهرست‌های انتخاباتی با استفاده از این شیوه را باعث تقویت منافع ملی دانست و تصریح کرد : اگر احزاب سیاسی بدون در نظر گرفتن خواست مردم و ویژگی‌های داوطلبان و تنها بر اساس وابستگی حزبی آنان افراد را در فهرست خود قرار دهند، به طور قطع به زیان خود و نظام عمل کرده‌اند.

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی اظهارداشت : بر اساس نظر سنجی‌های صورت گرفته، جریان اصولگرا این بار نیز با اقبال مردمی مواجه خواهدشد، پس اصولگرایان باید تلاش کنند افرادی را در فهرست خود قرار دهند که‌ویژگی‌ها و معیارهای لازم را برای نمایندگی مجلس داشته باشند.

بوربورتاکید کرد:جریان اصلاح‌طلب هم‌باید تنها به فکر حمایت‌از نامزدهایی باشد که‌توانایی و تجربه لازم را برای موثر بودن در مجلس هشتم دارا باشند.

وی ابراز امیدواری کرد که انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور گسترده مردم برگزار شود و با انتخاب افراد اصلح شاهد تشکیل مجلسی توانمند و مقتدر باشیم.


*****
نماینده تهران : زیرسئوال بردن وظایف گروه‌های نظارتی، غیرمنصفانه است ..................................................................

نماینده‌مردم تهران درمجلس شورای اسلامی زیرسوال بردن‌اقدامات دستگاه‌های نظارتی و اجرایی انتخابات را که براساس قانون وظایف خود را انجام می‌دهند، غیرمنصفانه دانست.

"محمد خوش چهره" در مصاحبه با خبرنگار ستاد خبری ایرنا ویژه انتخابات افزود: رد صلاحیت برخی ازنمایندگان مجلس دوراز انتظار نبود زیراآنان دچار ضعف‌های اخلاقی به‌خصوص مالی‌و اقتصادی شده بودند، اما رد صلاحیت برخی نیز تصور نمی‌شد.

وی در عین حال گفت: برخی از دلایل رد صلاحیت که به داوطلبان اعلام شده شاید چندان دقیق‌نباشد زیرا در چهارسالی که با برخی از این افراد در مجلس کار کرده‌ایم وفاداری آنان به انقلاب به اثبات رسیده است.

خوش چهره با بیان اینکه باید افراط و تفریط را کنار گذاشته و منصفانه به‌این موضوع نگاه‌کرد،افزود: قانون فرصت اعتراض به نتایج بررسی صلاحیت‌ها را داده که این یک نقطه قوت است.

نماینده تهران در مجلس تاکیدکرد: از آنجا که پایداری نظام و برجستگی آن به‌مردمی بودن آن است پس باید به‌گونه‌ای رفتار شود که زمینه اعتماد مردم گسترش یابد.


*****
کروبی: اصلاح طلبان از گذشته درس گرفته‌اند و خود را کنار نخواهند کشید ....................................................................

دبیرکل حزب اعتماد ملی گفت: اصلاح‌طلبان از گذشته‌ای که در آن خود را از شرکت در رقابت‌های انتخاباتی کنار کشیدند و بر اثر آن به حاشیه عرصه سیاست و تصمیم‌گیری در ایران رانده شدند، درس گرفته‌اند.

به گزارش ستاد خبری ایرنا ویژه انتخابات ، مهدی کروبی در مصاحبه‌ای با خبرگزاری رویترز، ضمن اعلام این نکته که نسبت به رد صلاحیت‌های صورت گرفته خواستار تجدید نظر خواهد شد، گفته است:
"این بار همچون چهار سال پیش نیست که اصلاح‌طلبان تندرو از مردم خواستند در انتخابات شرکت نکنند".

به عقیده کروبی، کسانی که خود را کنار کشیدند، هم‌اکنون از این تصمیم خود متاسفند.

کروبی ادامه داد: " اگر مشارکت عمومی خوب باشد، به نفع اصلاح طلبان خواهد بود، زیرا اردوگاه مقابل هوادارانی خاص دارد که از وضعیت موجود راضی‌اند و صرف نظر از این که شرکت در انتخابات خوب و یا بد باشد، در هر صورت در آن شرکت خواهند کرد."

*****
فائقی: نامزدی ورزشکاران در حضور پرشور مردم در انتخابات تاثیر دارد .................................................................

معاون اسبق سازمان تربیت بدنی با استقبال از حضور نامزدهای ورزشی در انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت که نامزد شدن ورزشکاران نیز در حضور پرشور مردم در انتخابات تاثیر دارد.

" سعید فائقی " در مصاحبه با خبرنگار ستاد خبری ایرنا ویژه انتخابات افزود: نامزدهای ورزشی به دلیل ارتباطی که‌باقشرهای مختلف مردم داشته‌اند، به خوبی جامعه را می‌شناسند.

فائقی ورزشکاران را پیشتازان یک جامعه دانست و خاطرنشان کرد : آنان دارایی‌های اجتماعی یک جامعه هستند.

معاون سابق سازمان تربیت بدنی با اشاره به فعالیت‌های مطلوبی که توسط فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی انجام شده است بر گسترش فعالیت‌های این فراکسیون تاکید کرد.

فائقی بررسی طرح جامعه ورزش را از اولویت‌های مجلس هشتم دانست و گفت:
معتقدم طرح جامع ورزش باید به صورت قانون در آید و این کار تنها توسط مجلس محترم قابل بررسی است.

وی خاطرنشان کرد: هزینه‌های فراوانی برای تهیه طرح جامع ورزش انجام شده است و با ایجاد تغییراتی در این طرح می‌توان بهترین استفاده را از آن برد.

معاون سابق سازمان تربیت بدنی ورزشکاران را دارایی‌های اجتماعی جامعه دانست و گفت : ما از بسیاری از دارایی‌های سیاسی خود استفاده کامل را برده‌ایم و اکنون زمان استفاده از نیروهای اجتماعی و ورزشی است.

فائقی بااشاره به اینکه که برگزاری انتخابات نشانگر وجود دموکراسی در کشوراست، حضور تمام اقشار مردم در انتخابات مجلس هشتم را یک وظیفه دانست.


*****
"صدر": برنامه جامع اصولگرایان، نهم بهمن اعلام می‌شود
....................................................

مدیر اجرایی جبهه متحد اصولگرایان اعلام‌کرد که برنامه جامع اصولگرایان برای انتخابات مجلس‌هشتم پس‌از چندین ماه مطالعات کارشناسی‌شده توسط نخبگان، اساتید و صاحب نظران، سرانجام نهایی شد و کلیات و جزئیات این برنامه در کنفرانس خبری جبهه متحد در نهم بهمن ماه، اعلام خواهدشد.

" سید شهاب‌الدین صدر " هم در مصاحبه با خبرنگار ستاد خبری ایرنا ویژه انتخابات خاطرنشان کرد : در تدوین کلیه‌این برنامه‌ها همواره دو اصل صداقت با مردم و نیز عملیاتی بودن این برنامه‌ها در نظر گرفته شده و تلاش شده تا از اعلام برنامه‌های غیر واقع بینانه و غیر صادقانه با مردم خودداری شود.

صدر بابیان اینکه مردم همواره نشان داده‌اند به افرادی اعتماد خواهند داشت که همواره بر اصول و مبانی انقلابی و اسلامی خود پایبند باشند و از درد و مشکلات مردم آگاه باشند و همچنین خود را تافته‌ای جدا بافته از مردم ندانند.

مدیر اجرایی جبهه متحد اصولگرایان درادامه یکی از مهمترین دستاوردهای مجلس هفتم و دولت نهم را کم کردن فاصله مردم و مسوولان و کاهش شکاف دولت - ملت دانست و گفت: علت اصلی شکست اصلاح طلبان در سالهای اخیر و عدم مقبولیت میان مردم، فاصله‌گیری از مردم بوده است.

وی تاکید کرد: هر دسته و گروهی که مردم را فراموش کند و دغدغه مردم نداشته باشد، توسط خود مردم کنار گذاشته خواهد شد.

صدر مهمترین ویژگی عملکرد اصولگرایان درمجلس هفتم و دولت نهم را کاهش شکاف ایجاد شده میان دولت و مسوولان با مردم، که در زمان اصلاحات شدت گرفته بود، دانست.


*****
عضو جبهه متحد اصولگرایان : لیست واحد اصولگرایان در حال شکل‌گیری است ..................................................................

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری با تاکید بر بیانات مقام معظم رهبری برای حفظ وحدت در برابر دشمن خارجی ، از وحدت میان اصولگرایان خبر داد و گفت که لیست واحد انتخاباتی اصولگرایان در حال شکل‌گیری است.

"لاله افتخاری " در مصاحبه با خبرنگار ستاد خبری ایرنا ویژه انتخابات تفرقه را دشمن‌شاد کن خواند و تصریح کرد:از همه نیروهای درون نظام می‌خواهم تا با حفظ سلیقه‌های فردی خود بر وحدت ملی تکیه کرده و از اصولگراها نیز می‌خواهیم پیش قدم شکستن مرزهای تفرقه باشند.

رییس فراکسون زنان مجلس شورای اسلامی ارایه لیست‌های متفاوت از یک گروه را به نفع هیچ کس ندانست و گفت : تعدد لیست‌های انتخاباتی رای‌دهندگان را نیز دچار مشکلات می‌کند.


*****
عضو جبهه متحد اصولگرایان : در شرایط مطلوبی قرار داریم
.....................................................

مسوول اموراستان تهران جبهه‌متحد اصولگرایان نیز در مصاحبه با خبرنگار ستاد خبری ایرنا ویژه انتخابات گفت که جریان اصولگرا در شرایط مطلوب و مثبتی قرار دارد.

"سید علی ریاض" افزود: مردم نسبت به واقعیت‌های عملکرد مجلس اصولگرای هفتم واقف هستند و این نگاه مردم در انتخابات مجلس هشتم نیز تاثیر گذار خواهد بود.

وی تصریح کرد: جبهه متحد اصولگرایان وفاق و اتحاد خوبی در بین جریان های اصولگرا ایجاد کرده است و هم اکنون وحدت خوبی شکل گرفته که نسبت به دوره‌های گذشته کم‌نظیر است.

ریاض گفت: جبهه متحد اصولگرایان هم اکنون تشکل‌های اصولگرا را به سمت فهرست واحد پیش می‌برد که نتایج مثبت آن متوجه همه گروه‌های اصولگرا خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه دایره اصولگرایی باید همچنان باز باشد، افزود:
فهرست نهایی اصولگرایان باید به گونه‌ای منسجم شامل رجال کارآمد و مقبول تهیه شود.

نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه امروز نگاه همه گروه‌های اصولگرا به اقدامات جبهه متحد اصولگرایان است، گفت : تنها موضوع سه ضلع جبهه متحد مطرح نیست بلکه قرار است نقطه نظرات همه اصولگرایان مد نظر قرار گیرد و همه در دایره اصولگرایان قرار گیرند که این اقدام در حال انجام است.

ادامه دارد....
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد