وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

اصلاح‌طلبان با استراتژی از قبل تدوین شده به میدان آمدند

دبیر جبهه متحد اصولگرایان با بیان این‌که " امام خمینی(ره) با تاسی به قیام عاشورا توانست ایران را به پیروزی رسانده و نظام اسلامی را برپا کند." گفت: ایشان نهضت ایران را دنباله‌رو نهضت امام حسین(ع) می دانستند و جبهه متحد اصولگرایان هم به دنبال انجام تکلیف الهی خود و ادامه راه امام راحل است.

شهاب‌الدین صدر طی سخنانی در همایش جبهه متحد اصولگرایان در دارالشفاء قم یادآور شد: اصلاح طلبان با وجود این‌که در مجلس ششم اکثریت را در اختیار داشتند و دولت هشتم دارای تفکر اصلاح‌طلبانه بود ، نتوانستند کاری از پیش ببرند و الان در آستانه انتخابات صحبت‌هایی در باب تغییر دولت، ایجاد امنیت در منطقه و کشف حجاب از سوی آن‌ها شنیده می‌شود.

وی در عین حال با اشاره به وضعیت کنونی ایران در جهان خاطرنشان کرد: تحلیل کنونی دنیا از اقدامات ایران، این است که با وجود قانون اساسی موجود و آرمان امام و پایبندی به ولایت فقیه و ساز و کارهای حکومتی ، تغییر حکومت ایران خیال باطل و خامی است.

وی دولت نهم را متعلق به نیروهای حزب‌اللهی دانست و با اشاره به اظهارات بوش در حمایت از برخی گروه‌ها در کشور گفت: چیزی که از فضای امروز جهان به دست می‌آید این است که آن‌ها برای رسیدن به اهداف خود تمام تدابیر را به کار گرفته‌اند. دعوای آمریکا با ایران بر سر اسلام است، اگر ما از اسلام دست برداریم ، در مسیر 30 سال پیش قرارمان خواهند داد.

دبیر جبهه متحد اصولگرایان افزود: اگر کسانی که داعیه روشنفکری و تجددگرایی دارند و به دنبال تحلیل‌های ارتجاعی هستند روی کار بیایند به دوران سیاه رضاخان برمی‌گردیم و آن‌چه امروز با زحمت بدست آورده‌ایم را از دست خواهیم داد.

وی خطاب به اصلاح طلبان گفت: چرا به نسل کشی و قتل عامی که در غزه روی می دهد حمله نمی‌کنید؟

صدر هم‌چنین از جبهه متحد اصولگرایان به عنوان امید متدینین یاد کرد و گفت: جبهه متحد اصولگرایی حزب‌، گروه و یا سازمان نیست و حرف آن اینست که آرمان‌های امام خمینی(ره) و فرمایشات مقام معظم رهبری در جامعه اجرا شود

وی افزود: شاخصه‌هایی که این جبهه پیش روی خود قرار داده، همان شاخصه‌هایی است که مقام معظم رهبری در دیدار با کارگزاران نظام مطرح کردند؛ ازقبیل عدالت، استقلال سیاسی، خودکفایی علمی،‌ شکوفایی اقتصادی.

صدر خاطرنشان کرد: دولت نهم به دنبال احیاء شعارها و آرمان‌های اصیل انقلاب و اجرای عدالت در جامعه است.

وی از حضور اصلاح‌طلبان در مرحله ثبت‌نام کاندیداها به عنوان "ثبت‌نام فله‌ای" و گفت: در 30 سال از عمر انقلاب که می‌گذرد در خطر بودن سلامت انتخابات همواره گوشزد شده است، امروز نیز اصلاح‌طلبان با استراتژی از قبل تدوین شده به میدان ثبت نام آمدند در حالی‌که اکثر آن‌ها واجد شرایط نیستند.

دبیر جبهه متحد اصولگرایان ادامه داد: یکی از محورهای اصلی، حضور حداکثری مردم در انتخابات است، در حالی‌که زمزمه‌های خارجی و شعارهایی که خود علیه انتخابات است، سبب زیر سوال بردن سلامت انتخابات می‌شود.

وی تصریح کرد: طرح بحث نظارت خارجی یک ننگ و جنایت علیه ملت است.

وی با بیان این‌که " 95 درصد کاندیداهای هشتمین دوره انتخابات را اصولگرایان تشکیل می‌دهند" گفت: برنامه نهایی این جبهه سه‌شنبه اعلام خواهد شد.

وی بیکاری، اشتغال،اصلاح وضعیت اداری،گرانی و تورم را از جمله موارد مورد بحث جبهه متحد اصولگرایی اعلام کرد
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد