وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

اعتراض 256 ردصلاحیت شده در تهران

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان تهران اعلام کرد که تاکنون 256 نفر در چهار حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر نسبت به ردصلاحیت یا عدم احراز صلاحیت خود از سوی هیئت های اجرایی به هیئت های نظارت اعتراض کرده اند.

حجت الاسلام ابراهیم رازینی در گفتگو با مهر، با اعلام این مطلب، گفت: روز چهارشنبه و در اولین روزاز مرحله اخذ شکایت داوطلبان ردصلاحیت شده و یا عدم احراز صلاحیت شده، 87 نفر در حوزه انتخابیه تهران و 24 نفر در حوزه های انتخابیه شهرستان های تهران نسبت به ردصلاحیت یا عدم احراز صلاحیت خود از سوی هیئت های اجرایی به هیئت های نظارت این شهرستان ها اعتراض کرده اند.

وی افزود: در دومین روز (پنج شنبه) از مرحله اخذ شکایت از داوطلبان نیز 120 نفر در حوزه انتخابیه تهران و 25 نفر در سه حوزه انتخابیه ری، شمیرانات و اسلامشهر نسبت به ردصلاحیت خود به هیئت های نظارت اعتراض کرده اند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان تهران اعلام کرد: داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در دوره هشتم که از سوی هیئت های اجرایی ردصلاحیت شده و یا با عدم احراز صلاحیت مواجه شده اند ، فقط تا پایان وقت اداری روز شنبه، ششم بهمن ماه فرصت دارند تا نسبت به ارائه شکایت خود به هیئت های نظارت اقدام کنند.

به گفته رازینی هیئت های نظارت نیز از روز شنبه به مدت یک هفته فرصت دارند تا ضمن بررسی شکایت داوطلبان ردصلاحیت شده و یا عدم احراز صلاحیت شده، نظر خود را در مورد شکایت آنها اعلام کن
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد