وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

توصیه معمار انقلاب: التزام به قانون به جای هیاهو

امام خمینی(ره):اگر همه آقایانی که ادعا می‌کنند ما طرفدار قوانین هستیم، با هم بنشینند و قانون رابازکنند وتکلیف را ازروی قانون معین کنند و بعد هم ملتزم باشند که اگر قانون برخلاف رای من هم بودمن خاضعم، اگر بر وفاق هم بود من خاضعم، دیگر دعواوهیاهو پیش نمی‌آید.




(صحیفه نور جلد: ‪۱۴‬صفحه‪(۲۶۹‬

****
امام خمینی رحمت الله علیه:
من به این آقایان هشدار می‌دهم که تضعیف و توهین به فقهای شورای نگهبان امری خطرناک برای کشور و اسلام است. همیشه انحرافات به تدریج در یک رژیم وارد می‌شود و درآخر، رژیمی را ساقط می‌نماید. لازم است همه به طور اکید به مصالح اسلام و مسلمین توجه کنیم و به قوانین، هر چند مخالف نظر و سلیقه شخصی مان باشد احترام بگذاریم.

(صحیفه نور جلد: ‪۱۸‬صفحه‪(۲۸۰‬

****
بنیانگذار جمهوری اسلامی:
باید حدود معلوم بشود، آقای رئیس جمهور حدودش در قانون اساسی چی هست، یک قدم آن ور بگذارد من با او مخالفت می‌کنم، اگر همه مردم هم موافق باشند، من مخالفت می‌کنم، آقای نخست وزیر حدودش چقدر است، از آن حدود نباید خارج بشود، یک قدم کنار برود با او هم مخالفت می‌کنم مجلس حدودش چقدر است، روی حدودش خودش عمل کند شورای نگهبان حدودش چقدر است، قوه قضاء یه حدودش چی است، قوه اجرائیه قانون معین شده است، نمی‌شود از شما پذیرفت که ما قانون را قبول نداریم، غلط می‌کنی قانون را قبول نداری !قانون ترا قبول ندارد. نباید از مردم پذیرفت، از کسی پذیرفت که ما شورای نگهبان قبول نداریم، نمی‌توانی قبول نداشته باشی.

(صحیفه نور جلد: ‪۱۴‬صفحه‪(۲۴۴‬
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد