وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

چرا خاتمی از حذف نیروهای کارآمد در گذشته حرفی نمی‌زند؟


احمدعلی مقیمی اظهار داشت: نیروهای مؤمن، مجرب، کارآمد و اصولگرا در دو دولت گذشته حذف شدند و همین موضوع موجب شد مردم از جبهه دوم خرداد و گروه کارگزاران دور ‌شوند.
مقیمی تصریح کرد: در دولت گذشته حلقه بسته‌ای از مدیران تمام امور اجرایی کشور را در اختیار داشته و نیروهای اصولگرا، کارآمد و مجرب از عرصه اجرایی کشور حذف شده بودند.
وی با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور سابق بیان داشت: آقای خاتمی در گذشته هم از رد صلاحیت‌ها و حذف نیروهای جبهه دوم خرداد سخن گفته است اما هیچگاه از حذف نیروهای کارآمد و اصولگرا در دول گذشته سخنی بر زبان نیاورده است.
عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی تاکید کرد: آنچه بیش از بحث‌های جنجالی و بیهوده سیاسی مهم است مطالبات و دغدغه‌های مردم از نمایندگان مجلس هشتم است.
مقیمی افزود: آنهایی که به صورت مستمر و بدون هیچ منطق و دلیلی بحث رد صلاحیت‌ها را بزرگ‌نمایی می‌کنند آیا تحلیلی نسبت به شرایط سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی حاکم بر کشور و چالش‌های عرصه بین‌المللی دارند که آنگاه چاره‌ای برای مشکلات بیندیشند.
وی ادامه داد: متاسفانه جبهه دوم خرداد در زمان حاکمیت در مجلس ششم و دولت هشتم تشنج و تنش‌آفرینی را در دستور کار قرار داده بود و ارزیابی درستی از ظرفیت‌ها و توانایی‌های کشور نداشت و نتوانست به مطالبات اصلی مردم در حوزه اقتصادی پاسخگو باشد.
عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی تاکید کرد: باید تلاش کنیم سطح تحلیل و تبیین مسایل کشور در میان عموم مردم افزایش یابد چرا که مردم نقش اصلی را در انتخابات بر عهده داشته و رأی آنها است که تعیین کننده است و سرنوشت قوه مقننه را برای چهار سال به دست جریان‌های سیاسی می‌سپارد.
وی خاطر نشان کرد: لذا این نقش هر قدر با دانش، مطالعه و آگاهی بیشتری باشد و شاهد غلبه خردورزی و عقلانیت به جای احساسات و شور صرف باشیم همانا پایه‌های شکل‌گیری مجلسی کارآمد، اصولگرا و تحول خواه را می‌توانیم به نظاره بنشینیم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد