وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

جبهه حامیان ولایت از حضور حماسی مردم در انتخابات مجلس تشکر کرد

ملت بزرگ و شریف ایران بار دیگر با حضور پر شمار و حماسی خود در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی،  ضمن لبیک به مقتدا و رهبر فرزانه ی خود، پیش بینی مقام معظم رهبری را در رابطه با حضور گسترده مردم در انتخابات و نواختن سیلی محکم بر چهره استکبار جامه عمل پوشانید.

 

ملت عزیز ایران، ای فرزندان خلف خمینی کبیر و عاشقان سینه چاک ولایت؛

حضور کوبنده ی شما  درس بزرگی برای دشمنان ایران بود و با بصیرت ، درک و شعور والای خود در این پیچ مهم تاریخی،تهدیدهای پر هیاهوی دشمنان را به پوچی رساندید، و ثابت کردید که پیشگامان بیداری اسلامی و الگوی نمونه ی امت اسلام هستید.

برگه برگه ی ایمان شما در صندوقهای اخذ رای ،به سند تثبیت نظام مردم سالاری دینی و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان داخلی و هرزه گویان خارجی بدل گشت.

جبهه حامیان ولایت این تجلی پیروی از ولایت و امر امامت را اجر می نهد و صمیمانه از آحاد ملت تشکر می نماید.

شایان ذکر است تجدید بیعت ملت ایران با رهبری معظم و ایثار و شکوه مردم شهید پرور در عرصه های مختلف،بار مسئولیت مسئولین نظام در خدمت  به ایشان را افزون نموده و آنان را ملزم به تلاش وافر و صادقانه می نماید.

در پایان این پیروزی بزرگ را به محضر آیت الله خامنه ای ( مدظله العالی ) و تمامی مردم هشیار و قدر شناس ایران اسلامی تبریک عرض نموده و امیدواریم نمایندگان ملت بتوانند نقش موثری در تحقق کامل اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد