وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

امروز صدای شکستن نظام سرمایه داری به گوش می رسد

رئیس دفتر رهبر مقام معظم رهبری با اشاره به نامه تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به کورباچف رهبر شوری سابق و پیش بینی سقوط نظام کمونیستی شوروی سابق گفت: امروز صدای شکستن نظام سرمایه داری به گوش می رسد.

آیت الله محمد محمدی گلپایگانی در سخنان قبل از خطبه های نمازجمعه زنجان با بیان اینکه امروز دنیای سرمایه داری در انزوا و شکست برنامه ریزیهای خود به سر می برد، افزود: امروز اکثریت مردم آمریکا مخالف سیاست های مداخله جویانه و سلطه جویانه آمریکا هستند و در مقابل یک درصد اقلیت سرمایه دار ایستاده اند.

وی با بیان اینکه امروز مردم آمریکا از وضعیت حاکم بر این کشور و سیاست های جنگ افروزانه این کشور ابراز انزاجار دارند، ادامه داد: امروز مردم آمریکا با دست داشتن شهدای دانشمند هسته ای ایران در تظاهرات خود پرده از واقعیتهای جنایات سران کاخ سفید بر می دارند.

آیت الله گلپایگانی افزود: هریک از شعارهایی که مردم معترض غرب و آمریکا از جمله "دشمن ما ایران نیست و اقلیت حاکم است"، "فاجعه 11 سپتامبر منشاء داخلی دارد" به منزله بمب هسته ای برای دولت های غربی محسوب شده و پایه های حکومت نامشروع آنان را متزلزل کرده است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه دنیای استکبار از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همواره در تلاش برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است، افزود: 33 سال پیش، دشمنان اسلام و مستکبران تمام تلاش خود را برای به بن بست کشاندن انقلاب اسلامی به کار گرفتند و با نتیجه معکوس مواجه شدند.

آیت الله گلپایگانی با تحلیل اینکه انقلاب اسلامی توانسته باعث بیداری ملت های مسلمان جهان شود، افزود: امروز این انقلاب اسلامی به صورت فراگیر تمام بشریت را بیدار و طی یک سال گذشته زمینه سقوط دیکتاتورهای بزرگ منطقه را فراهم کرده است.

وی فرایند حال حاضر در خصوص سقوط دیکتاتوریهای عربی وابسته به غرب را یادآور شد و  فروپاشی و سقوط، سرنوشت تمام حاکمیت هایی است که نسبت به مردم بی توجه و بی اعتنا هستند و افزود: سرنوشت دیکتاتورهایی همانند نامبارک مصر و قذافی لیبی و بن علی یمن در انتظار سایر طاغوت ها و مستکبران جهان بوده و در آینده نزدیک می توانیم شاهد سقوط تمام دولت ها مستکبر و صهیونیستی جهان باشیم.

آیت الله محمدی گلپایگانی، در ادامه با تاکید بر اینکه ایران امروز بهترین نقطه در جهان برای مسلمانان است، افزود: امروز امن ترین و مقتدرین نظام سیاسی که به تعیین کننده نهایی سیاست جهان تبدیل شده، نظام اسلامی است و با جدیت به حمایت از مظلومان و مستضعفان جهان می پردازد.

وی بیان اینکه در هیچ کشوری، دولت مردم را به عبادت و رعایت احکام دینی دعوت نمی کند، گفت: این در حالی است که امروز دولت جمهوری اسلامی ایران زنان را به رعایت حجاب و عفاف و مردان را به رعایت تقوا و احکام دینی دعوت کرده و تحقق این ارزشها را برای خود افتخار بزرگی می داند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری اکثریت مردم نظام اسلامی را متدین و دین مدار دانست و افزود: مردم در ایران اسلامی اقبال روز افزونی به نظام و رعایت احکام اسلامی دارند و آنها را به ارزشهای رایج زندگی خود تبدیل کرده اند.

آیت الله محمدی گلپایگانی، به لزوم تبلیغ و ترویج ارزشهای دینی از سوی والدین به فرزندان، تاکید کرد و گفت: نوجوانان و کودکان این سرزمین باید ارزشها و احکام دینی را از والدین خود آموخته و نسبت به رعایت و استمرار آن پایبند باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد