وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

اعلام موجودیت "ائتلاف بزرگ اصولگرایان"

در نشستی خبری که با حضور حسن غفوری فرد، سید ابوالحسن نواب و طاهره نظری برگزار شد، ائتلاف بزرگ اصولگرایان رسماً‌ اعلام موجودیت کرد.
ائتلاف بزرگ اصولگرایان امروز چهارشنبه در نشست خبری که با حضور چهره‌‌های شاخص این ائتلاف برگزار شد، اعلام موجودیت خود را برای شرکت در انتخابات مجلس نهم رسماً‌ اعلام کرد.



در این نشست خبری حسن غفوری فرد با اشاره به تشکیل ائتلاف بزرگ اصولگرایان گفت: این ائتلاف خط امام(ره) و رهبری را دنبال می‌کند و با 4 شعار "قانون‌گرایی، عقلانیت، عدالت خواهی و حفظ کرامت انسانی" وارد عرصه انتخابات مجلس شده است تا بتواند در این دوره از انتخابات نقش تاثیرگذار خود را ایفا کند.

بنابر این گزارش سید ابوالحسن نواب معاون سیاسی جامعه روحانیت مبارز و عضو ائتلاف بزرگ اصولگرایان در این نشست خبری با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس نهم گفت: هرگاه فشار بین‌المللی علیه ما افزایش می‌یابد باید اتحاد و انسجام داخلی نیز گسترش یابد بنابراین نباید محدودیتی برای انقلاب ایجاد کرد.

وی خاطرنشان کرد:‌ مقام معظم رهبری بر جذب حداکثری و دفع حداقلی تاکید کردند. بر این اساس ائتلاف بزرگ اصولگرایان این شعار را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داد است و همواره به دنبال جذب حداکثری است.

این فعال سیاسی افزود: ائتلاف بزرگ اصولگرایان هیچگاه به دنبال حذف دیگران نیست و می خواهد از تمامی ظرفیت‌های اصولگرایان به نحو احسن استفاده کند. همچنین به دنبال نفی و تخریب دیگران نیست.

وی گفت: ائتلاف بزرگ اصولگرایان بر اخلاق و اخلاقگرایی در انتخابات تاکید می کندو هیچگاه به روش‌های غیراخلاقی متوسل نخواهد شد.

همچنین در ادامه این نشست خبری طاهره نظری (همسر منوچهر متکی) و یکی از اعضای ائتلاف بزرگ اصولگرایان با اشاره به نقش زنان در انقلاب اسلامی افزود: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی آن بود که زنان توانستند وارد عرصه‌های مختلف شوند و نقش آفرینی خود را نشان دهند در صورتی که در زمان شاه این نقش آفرینی دیده نمی‌شد.

وی گفت: براساس احساس تکلیف وارد صحنه شده‌ام ضمن آنکه معتقدم زنان همراه مردان در عرصه حضور دارند و این نگاه، نگاه همگرایی است.

این گزارش حاکی است در ادامه این نشست خبری اعضای ائتلاف بزرگ اصولگرایان به سئوال‌های خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت وحدت اصولگرایان و اعلام لیست نهایی ائتلاف بزرگ اصولگرایان پاسخ دادند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد