وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

حضور سه جریان حامی دولت در انتخابات

یک جریان‏‏«احمدی‌نژاد آری، مشایی نه»است که جبهه پایداری آن را نمایندگی می‌کند.جریان دیگر«احمدی‌نژاد آری، سکوت در مقابل مشائی»است که جبهه حامیان گفتمان انقلاب اسلامی نماد آن است وجریان سوم،«هم مشائی‏ هم احمدی‌نژاد» است...

یک فعال سیاسی اصولگرا به تقسیم بندی سه گروه از حامیان دولت پرداخت که نقطه افتراق آن‌ها موضعشان در مقابل اسفندیار رحیم مشائی رئیس دفتر محمود احمدی‌نژاد است.

امیر محبیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در پاسخ به سوالی در مورد دلیل حرکت آرام و چراغ خاموش جریان حامی دولت در فعالیت‌های انتخاباتی مجلس نهم اظهار داشت: از لحاظ صوری رئیس جمهور اعلام کرده که در انتخابات شرکت نمی‌کند، اما مسلم است که هواداران وی از مدت‌ها پیش وارد شده‌اند که بخشی از آن‌ها در قالب جبهه پایداری آشکارا فعالیت می‌کنند و عده‌ای هم می‌خواهند تا بعد از مرحله تایید صلاحیت‌ها چراغ خاموش حرکت کنند. ضمن آنکه این طیف می‌خواهند در شهرستان‌های کوچک کار کنند که در آن‌ها نیاز چندانی به تبلیغات مرسوم نیست و مستقیما می‌توانند با مردم ارتباط برقرار کنند.

وی افزود: در عین حال، استراتژی حامیان دولت همچنان مشخص نیست و باید منتظر مشخص شدن آن ماند.

استاد دانشگاه تربیت مدرس گفت: حامیان دولت را به سه جریان می‌توان تقسیم کرد؛ ‎ یک جریان‏‏ جریان» احمدی‌نژاد آری، مشایی نه» است که جبهه پایداری آن را نمایندگی می‌کند.
جریان دیگر،» احمدی‌نژاد آری، سکوت در مقابل مشائی «است که جبهه حامیان گفتمان انقلاب اسلامی نماد آن است و جریان سوم،» هم مشائی‏ هم احمدی‌نژاد «است که تا کنون رسما اعلام موضع نکرده است.

محبیان در خصوص آغاز روند افشاگری‌های سیاسی توسط جریان نزدیک به دولت در سایت‌های اینترنتی، با بیان اینکه آنچه مهم است اینکه رقابت‌ها بتواند فضا را پرشور کند، اظهار داشت: متاسقانه افکار عمومی به این افشاگری‌ها توجه می‌کنند که البته این مساله به معنای قبول آن‌ها نیست. اما باعث گسترش بی‌اخلاقی سیاسی می‌شود.

این فعال سیاسی اصولگرا همچنین در مورد آرایش احتمالی مجلس آینده، گفت: این مساله مقداری پیچیده است و باید منتظر ماند تا جریانات مختلف وارد شوند و شعارهای خودشان را بیان کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد