وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

مطهری سرلیست جبهه حامیان ولایت است

دلاور صیامی دبیرکل جبهه حامیان ولایت امروز سه شنبه در نشست خبری با بیان اینکه حضور 12 نفر از نامزدهای نمایندگی تهران در انتخابات مجلس در فهرست جبهه متبوعش قطعی شده است، افزود: در این فهرست علی مطهری به عنوان سرلیست تعیین شده است.

دلاور صیامی در نشست خبری جبهه حامیان ولایت با بیان این مطلب که این جبهه در طول پنج سال فعالیت خود توانسته است از تمامی شخصیت‌های لشگری و کشوری استفاده نماید اظهار داشت:‌ جبهه حامیان ولایت در طول این پنج سال در تمامی استان‌ها نمایندگی خود را فعال کرده و به طور مستمر در شهرستان‌ها جلساتی تشکیل داده است.

وی با بیان اینکه چالش‌های موجود در کشور و منطقه در تمامی جلسات جبهه مورد بررسی قرار می‌گیرد گفت:‌جبهه حامیان ولایت از ظرفیت‌های گوناگون استفاده کره و آنرا سرلوحه خود قرار داده که با باز کردن فضا و جذب 23 تخصص گوناگون عملکردی موفق داشته است.

صیامی به بحث انتخابات اشاره کردو افزود:‌ پویایی حزب به انتخابات بستگی دارد و احزاب باید پویایی و زنده بودن خود را در زمان انتخابات نشان دهند و یکی از این بخش ها نیز جبهه حامیان ولایت است که به خوبی به این موضوع پرداخته‌اند.

دبیر کل جبهه حامیان ولایت با اشاره به اینکه بحث احزاب در کشور همانند طلوع و غروب آفتاب به زودی غروب می‌کند گفت:‌احزاب باید با برنامه‌ریزی معضلات کشور را شناسایی کرده و به کمیسیون‌های تخصصی مجلس ارائه دهند لذا باید با پویایی هر چه تمامتر در انتخابات نقش اول را داشته باشند.

وی با بیان این مطلب که حزب باید از دل مردم بیرون آید و مشکلات و معضلات را حل کند افزود: سعی ما بر این است تا در انتخابات مجلس شورای اسلامی که به گفته امام (ره)‌ و رهبر معظم انقلاب در راس امور است مجلسی مقتدر بوده و در جهت قوی‌تر کردن و ارتقای سطح کیفی کشور به خوبی عمل کند.

صیامی با تاکید بر اینکه مجلس قوی دولت و کشوری قوی را شکل خواهد داد افزود: ما باید افرادی را انتخاب کنیم که وابستگی جناحی و گروهی نداشته و به زر و زور وابستگی پیدا نکنند لذا باید با شناسایی عملکرد مثبت افراد کسانی که وابسته به فتنه و انحراف نیستند را به مردم معرفی کنیم.

وی در ادامه اظهارات خود موضوع تشکیلات جبهه حامیان ولایت را شفاف‌سازی برای مردم دانست و ادامه داد: کسانی که در مجلس نماینده بودند عملکردشان به خوبی مورد بررسی قرار گرفت بنابراین حتی اگر کسانی که اسم و رسم خاصی داشتند اما عملکرد موفقی را از خود به جا نگذاشتند در لیست حامیان ولایت قرار نخواهند گرفت.

وی با تاکید بر اینکه وحدت از اهم موضوعات مورد نظر است اذعان داشت:‌ کسانی که عملکرد مثبت و خوب از خود ارائه داده‌اند چه نماینده و چه داوطلب کنونی باشند مورد شناسایی ما قرار گرفته ‌اند و جبهه حامیان ولایت نیز آنان را مورد حمایت قرار می‌دهد.

دبیر کل جبهه حامیان ولایت با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص بازگشایی فضای باز برای کاندیداها گفت:‌ انتخابات باید هرچه باشکوهتر و پرشور تر برگزار شود و احزاب در ترغیب حضور مردم در انتخابات باید کوشا باشند.

وی یکی از ابزارهای مقابله با دشمن را در ابتدا وحدت دانست و افزود: باید با کنار گذاشتن خودبینی و منیت‌ها در صدد ایجاد وحدت حداکثری بود تا شیرینی انتخابات به چالش امنیتی ختم نشود.
صیامی با تاکید بر اینکه هر کس عامل وحدت می‌شود باید کاندید نشود گفت:‌دوستانی که در طیف‌های گوناگون در صدد ایجاد وحدت هستند باید کاندید نشوند تا چهره‌های جوان و تازه به مردم معرفی شوند.

وی به هزینه‌های جاری جریان انحرافی در بحث اقتصادی اشاره و تصریح کرد:‌جریان انحرافی با شکل‌گیری در دل دولت در صدد ورود کاندیداهای خود به مجلس است لذا باید مراقب بود تا کاندیداهای آنان نتوانند به مجلس راه یابند.

صیامی با تاکید بر اینکه جبهه حامیان ولایت در بحث‌کاندیداهای انتخاباتی تشکلی موثر واقع خواهد شد اظها رداشت:‌ ما با مردم به طور موثر و مکرر در ارتباط بودیم لذا باید کاندیداهای ما برای مردم مفید واقع شوند تا با ترسیم دولتی جدی‌تر و مجلسی‌ قوی‌تر نظام را به سمت الگو شدن به پیش ببرند.
صیامی با تاکید بر اینکه اصل نظام بر پایه ولایت فقیه قرار دارد گفت: چتر نظام ولایت بوده است لذا در این دوره دشمن در صدد تخریب و تضعیف این چتر است و ما باید مراقب باشیم که در صدد شادی مردم برآییم نه در صدد شادی دشمنان چشم دوخته به نظام.

وی گفت:‌لیست جبهه حامیان ولایت به سرلیستی علی مطهری خواهد بود.

صیامی اعضای لیست را بدین شرح اعلام کرد:
1-علی مطهری
2-حجت الاسلام سید محمود علوی
3-حجت الاسلام محمد حسن ابوترابی‌فرد
4-فهیمه خان‌محمدزاده
5-قاسم ممی‌پور
6-پرویز سروری
7-الیاس نادران
8-نبی رودکی
9-حمدالله قهرمانی فر
10-علی اصغرخانی
11-مرتضی غرقی
12-حسین مظفر

وی اشتراکات موجود با جبهه متحد اصولگرایان را 90 درصد دانست و افزود:‌ تا کنون 185 کاندیدا در کل استان انتخاب شده و به قطعیت رسیده است که از این میان 35 خانم و 150 مرد موجود است.

در ادامه این برنامه دبیر کل جبهه حامیان ولایت به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
وی در خصوص نحوه فعالیت و عملکرد جبهه حامیان ولایت گفت:‌ جبهه حامیان ولایت سعی داشته تا به طور سلیقه‌ای با مردم برخورد نشود و در انتخاب افراد تخصصی تر و دقیق تر کار کند تا اندیشه خشک وارد عرصه انتخابات نشود.

صیامی تنگ‌نظری، حسادت، ابزاری گونه بودن و تخریب کردن دیگران را از جمله موارد دور شده از جبهه حامیان ولایت دانست و افزود: تشکیلات در جلسات هفتگی خود توانسته است بدون هیچگونه حمایتی با استقبال جدی و چندانی مواجه شود.

وی در خصوص هزینه‌های انتخاباتی این جبهه گفت: هزینه های انتخاباتی از طریق نمایندگان تامین می‌شود و سعی داشته با انتخابی معقول حیثیت خود را با هزینه‌های هنگفت تعویض نکند.

براساس این گزارش سعید آگشته، سخنگوی جبهه حامیان ولایت تصریح کرد: جبهه حامیان ولایت حرکت بر مبنای ولایت و تبعیت از ولایت را سر لوحه خود قرار داده تا با انتخاب افراد اصلح در انتخاب کاندیداها و بررسی عملکرد آنان در جهت پر شور تر برگزار شدن انتخابات تلاش کنند.
وی با تاکید بر اینکه وکیل ملت بودن بهتر از وکیل دولت بودن است گفت: نگاه به مبانی اصولی و ارزش در جبهه باعث شده است تا تشکیلات حامیان ولایت بتواند به خوبی در جهت منویات مقام معظم رهبری و کمک به نیازهای مردمی عمل کند.
همچنین دلاور صیامی در ادامه در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر قرار گرفتن علی مطهری در سر لیستی جبهه حامیان ولایت گفت: در خصوص رد صلاحیت علی مطهری از مقام معظم رهبری پرسشی شد که ایشان این گونه پاسخ دادند: مطهری نماینده ای است که همانند منش پدرش آزاد و به تکلیف خود عمل می کند لذا نظررهبری روی شخص مطهری برای ما خاص و تایید شده بود.
وی در خصوص هم پوشانی با جبهه متحد اصولگرایان گفت: با توجه به اینکه جبهه حامیان ولایت سابقه ای بالاتر از جبهه متحد دارد لذا تشکیلات حامیان ولایت جلوتر از جبهه متحد است.
وی در ادامه اظهارات خود ب اشاره به اینکه در بهه حامیان ولایت سعی شده از افراد واقعی و ولایت مدار استفاده شود گفت: با توجه به اینکه مجلس شورای اسلامی نیازمند تحرک و پویایی جدیدی بود مصلحت بود تا نیروهای جدید و هوایی تازه تر در مجلس راه یابد.
صیامی در خصوص پرسشی مبنی بر اینکه آیا از سوی جبهه متحد دعوتی از شما شده است اظهار داشت:  با برخی بزرگان در جبهه متحد شوده بود اما ما خود لازم دیدیم که جریان تازه ای وارد مسیر انتخابات شود.
*ارایه چند لیست موجب بالندگی خواهد شد
در ادامه این نشست خبری جهانگیر دایی حامد مسول ستاد جبهه حامیان ولایت در ادامه این نشست خبری گفت: هدف از تشکیل نشست جمع آوری مجموع ای دیدگاه های حامیان ولایت بود تا هم اعلام اسامی لیست به گوش مردم برسد و هم بستری برای ارایه خدمات در جهت منویات مقام معظم رهبری فراهم شود. تا آسیبی به مملکت نرسد .
وی به تکلیف خود در این خصوص اشاره کرد و افزود: مجموع احزاب و گروه ها موجب پویایی رشد و بالندگی خواهند شد لذا نظام تک حزبی به انحراف و سقوط پیش خواهد رفت.
دایی حامد مسول ستاد انتخابات حامیان ولایت درباره اجماع با سایر گروه ها  تصریح کرد: ایجاد چند لیست موجب بالندگی بیشتر و ایجاد شور و نشاط انتخاباتی خواهد شد لذا باید اجازه داد از تمامی ظرفیت های بالقوه در کشور استفاده شود.
وی در ادامه اظهارات خود انتقاد از دولت را وظیفه مجلس دانست و افزود: انتقاد از دولت جزو وظایف اجرایی مجلس است چرا که اگر کار دولت به جایی برسد که وظایف اجرایی را به خوبی عمل نکند صدمات جبران ناپذیر وارد خواهد کرد بنابراین باید با تجمیع دیدگاه به نقطه ای خوب و تمتعالی دست پیدا کنیم .
وی در خصوص پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه با توجه به اینکه شما جزو سرتیم دولت بودید چرا از دولت بیرون آمدی گفت: تا آن جایی که شد ما مسئولیت خود را ایفا کردیم و در مقطعی فرصت خدمت را به دیگران واگذار نمودیم بنابراین زمانی که ما را نخواستند ما بیرون آمدیم.
* جبهه پایداری دیوار خود با جریان انحرافی را مشخص کند
مسول ستاد انتخابات حامیان ولایت در خصوص این پرسش که آیا جبهه پایداری وام دار جریان انحرافی است گفت: جبهه پایداری باید دیوار خود با جریان انحرافی را مشخص کند و مسائل موجود در جریان انحرافی را برای مردم روشنگری نماید.
وی در ادامه اظهارات خود تصریح کرد:‌اتصالی با دولت وجود دارد که متاسفانه جبهه پایداری هم با آن ها همکاری می کند و شاید به صحنه آمدند تا عنوان سومی را انتخاب کنند لذا جبهه پایداری ضمن ایجاد دیوار با جریان انحرافی باید سعی کند تا نمایندگانی خوب و فعال را برای یک ملت به مجلس بفرستد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد