وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

مصرف انتخاباتی از یارانه‌ها ممنوع!

نظر جبهه متحد درمورد رقابت بین اصولگرایان، نهایی شدن فهرست انتخاباتی جبهه ایستادگی تا پایان هفته آینده، انتخابات کاندیداهای روحانی جبهه متحد توسط جامعه روحانیت و معرفی 16 کاندیدای جبهه پیروان از آخرین محورهای خبری انتخابات مجلس نهم است.

 

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که 30 روز تا انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی زمان باقیست فضای سیاسی کشور با جدی تر شدن برنامه های انتخاباتی جریان ها و گروههای سیاسی رنگ و بویی انتخاباتی به خود می گیرد.

در روزشماری سی روزه اخبار و رویدادهای مرتبط با انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را گزارش می کند. گزارش زیر اولین گزارش خبری از این مجموعه سی تایی تا روز انتخابات است.

پاسخ خون احمدی روشن را در انتخابات می‌دهیم

۳۳۳ نفر از دانش‌آموختگان دانشگاه صنعتی شریف با صدور نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب اعلام کردند که مسیر حق دانشجوی ولایی شهید احمدی روشن را ادامه خواهند داد.

دانش‌آموختگان دانشگاه صنعتی شریف در این نامه تاکید کردند: با صدای بلند اعلام می کنیم هزاران مصطفی احمدی روشن آماده پیوستن به کاروان سرخ شهدا هستند و پاسخ این ترور از سوی جامعه دانشگاهی، پیشرفت های پی در پی و غافلگیرکننده علمی و شرکت گسترده در انتخابات خواهد بود.
 
فهرست جبهه متحد بر اساس سهمیه ها  بسته نمی شود
 
مسئول روابط عمومی جبهه متحد اصولگرایان با اشاره به برخی اخبار مبنی بر تنظیم سهمیه‌ای لیست جبهه متحد اصولگرایان، اظهار داشت: هیچ سهمیه‌ای برای هیچ گروه و فردی در جبهه متحد اصولگرایان مطرح نیست بلکه لیستی از اقشار اعم از روحانیون، بانوان و ... برای لیست مدنظر است که بر این اساس تاکنون در مورد نامزدهای روحانی و بانوان فهرست جبهه متحداصولگرایان در تهران تصمیم گیری شده است.
 
وی اضافه کرد: تاکنون در مورد 6 نامزد روحانی و 6 کاندیدای زن لیست جبهه متحد اصولگرایان بر اساس منشور اصولگرایی و سنجش های اجتماعی تصمیم گیری شده است.

حداد عادل: منعی برای گنجاندن نامزدهای جبهه متحد در لیست اصولگرایان نیست

عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان، گفت: اسامی نامزدهای نمایندگی جبهه متحد اصولگرایی برای نهایی شدن نزدیک شده است ، لذا سعی داریم به زودی فهرست نهایی جبهه متحد اصولگرایان را اعلام کنیم.

وی افزود: احتمال دارد که اسامی مشترک در لیست تهران و شهرستان های جبهه متحد و جبهه پایداری وجود داشته باشد.

هشدار نماینده اصولگرای مشهد: مصرف انتخاباتی از یارانه‌ها ممنوع!

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس هشتم با بیان اینکه اصلاح قانون هدفمندسازی یارانه‌ها جلوی مانور انتخاباتی دولت در این بخش را خواهد گرفت، گفت: اجازه نمی‌دهیم دولت از افزایش یارانه‌های نقدی مصرف انتخاباتی کند.

جواد آرین منش با تأکید بر اینکه مجلس اجازه نمی دهد از موضوع هدفمند کردن یارانه ها به عنوان ابزار انتخاباتی استفاده شود، گفت: سوء استفاده از هر ابزاری برای انتخابات نوعی استفاده از امکانات دولتی محسوب می شود و اینگونه شعارها که مصرف انتخاباتی دارد، خلاف قانون است.

 رئوفیان: فهرست انتخاباتی جبهه ایستادگی تا پایان هفته آینده نهایی می شود

رئیس ستاد انتخابات جبهه ایستادگی، اظهار داشت: تاکنون 11 ستاد انتخاباتی این جبهه در 11 استان تشکیل و اطلاعات مربوط به نامزد های پیشنهادی آنان به ستاد مرکزی رسیده است که پس از بررسی آنها در کمیته ویژه ارزیابی نامزدها ، فهرست نهایی تا پایان هفته آینده نهایی و اعلام می شود.

وی گفت: فهرست انتخاباتی تهران را قبل از فهرست های استانی نهایی می کنیم؛ زیرا مجموع افراد دارای شرایط در دسترس است؛ ضمن اینکه ممکن است، فهرست تهران این جبهه کمتر از30 نفر باشد.

جبهه پیروان 16 نامزد مدنظرش را به جبهه متحد اصولگرایان معرفی کرد

سید کمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به درخواست جبهه متحد برای معرفی نامزدهای مورد نظر این جبهه برای قرار گرفتن در لیست تهران، گفت: جبهه پیروان خط امام و رهبری طبق رای گیری‌‌هایی که انجام داده بود،16 نامزد مورد نظر خود را به جبهه متحد اصولگرایان معرفی کرد.

 وی با بیان اینکه احتمالا 8 نامزد جبهه پیروان خط امام و رهبری از سوی جبهه متحد اصولگرایان برای لیست تهران پذیرفته خواهند شد، گفت که اطلاع دقیقی از اسامی این 16 نفر ندارد.
 
قالیباف: هیچ سهمی در لیست تهران نمی خواهم

محمد باقر قالیباف با ارسال نامه‌ای خطاب به شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان اعلام کرد: من خود را موظف به تصمیم‌های آن شورا می‌دانم و برای خود هیچ حق و سهمیه‌ای در لیست تهران قائل نیستم.

گفتنی است پس از آن که شایعاتی درباره سهمیه‌بندی لیست جبهه متحد اصولگرایان منتشر شد، محمدباقر قالیباف با ارسال نامه‌ای به شورای مرکزی جبهه متحد این شایعات را رد کرد.
 
هشدار احمدی مقدم به نامزدهای مجلس

فرمانده ناجا با اشاره به نزدیک شدن به زمان تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با تمامی گروه‌ها و احزاب نشست مشترکی گذاشته می شود و با آنها اتمام حجت خواهد شد تا از خطوط قرمز عبور نکنند.

قطعی شدن 15 نامزد جبهه پایداری در تهران

بر اساس گزارشی که توسط برخی از رسانه ها منتشر شده است، 15 نامزد جبهه پایداری انقلاب اسلامی در لیست تهران، یه طور قطعی مشخص شدند.

بر اساس این گزارش، کامران باقر‌ی ‌لنکرانی سخنگوی جبهه پایداری پیش از این از قطعی شدن 130نامزد جبهه پایداری در سراسر کشور خبر داده بود که 15 تن از این نامزدها مربوط به حوزه انتخابیه شهر تهران هستند.
 
نظر جبهه متحد درمورد رقابت بین اصولگرایان

پایگاه اطلاع رسانی جبهه متحد اصولگرایان به سوالی با این عنوان که "با توجه به وضعیت حضور اصلاح طلبان و انحرافیها در انتخابات، جبهه متحد چقدر به رقابت بین اصولگرایان باور دارد؟" اینگونه پاسخ داد که: «این ساده انگاریست که جریان دوم خرداد و جریان انحرافی در صحنه رقابت نیست. اکنون بر اساس اطلاعات رسمی و غیر رسمی، این دو جریان با چراغ خاموش، موتور روشن و مهره های به اصطلاح سفید وارد فضای انتخابات شده اند.»

لاریجانی: تنوع کاندیداها انتخابات را شورانگیز می کند

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بر وصیت امام(ره)، آن مرد الهی تاکید دارم که وحدت درونی را ارج می‌نهاد و معتقد بود که وقتی چنین وحدتی نباشد، فساد بیرونی غالب می‌شود؛ لذا در آستانه انتخابات باید به این امر توجه بیشتر کرد. انتخابات میوه شیرین انقلاب است که اگر با تخریب همراه باشد، به تلخی می‌انجامد.

وی افزود: از شورای نگهبان می‌خواهم تا تلاش کنند که حقوق کاندیدا‌ها از بین نرود و تنوع سلایق را لحاظ کنند. کاندیدا‌ها به گونه‌ای تبلیغ نمایند که سیمای زیبای انقلاب مخدوش نشود.
 
انتخابات کاندیداهای روحانی جبهه متحد توسط جامعه روحانیت مبارز

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه معرفی کاندیداهای روحانی جبهه متحد به عهده جامعه روحانیت مبارز است، گفت: در هفته جاری جامعه روحانیت مبارز کاندیدای مورد نظر خود را به جبهه متحد اصولگرایی معرفی می‌کند.

طلا: جریان های انحراف و فتنه در نهایت علیه نظام صف آرایی می کنند

دبیر اجرایی ستاد انتخابات تهران با تاکید بر  ضرورت وحدت از ترفند اصلاح‌طلبان برای ایجاد رقابت بین اصولگرایان خبر داد و گفت: اینکه تصور کنید نظام سلطه در فتنه از نظام، رهبری و مردم ایران شکست خوردند دیگه دست روی دست می گذارند و کاری به شما ندارند اشتباه است، نخیر آنها همواره دست در توطئه دارند.

وی افزود: حمایت از جریانات اصلاح طلب و انحرافی نیز از دیگر برنامه مهم دشمن برای انتخابات مجلس است. چرا که اینها با نظام سلطه یک مثلث را تشکیل می دهند که در نهایت علیه نظام صف آرایی می کنند.
 
زاکانی: جریان انحرافی در صورت نیاز به نفع اصلاحات میدان را خالی می کند

رئیس ستاد انتخابات جبهه متحد اصولگرایان را رقیب دو جریان انحراف و اصلاحات دانست ‏و تأکید کرد: یکی از چهره های شاخص جریان انحرافی گفته بود اگر جایی باشد که بین ما، ‏اصولگرایان و جریان اصلاحات رقابت شود، حتماً میدان را ‏برای جریان اصلاحات خالی می‌کنیم تا جریان اصولگرا به ‏پیروزی نرسد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد