وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

رقابت جدی در 150 حوزه انتخاباتی مجلس نهم

دبیرکل حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی گفت: در انتخابات آتی به ویژه در 150 حوزه انتخاباتی در شهرهای کوچک، رقابت‌های جدی وجود دارد.



به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، عبدالحسین روح الامینی شب گذشته در مراسم افتتاح دفتر حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی اظهار داشت: انتخابات را می‌توان از منظر مختلفی بررسی کرد.

وی با اشاره به اینکه هدف اصحاب قدرت از انتخابات، کسب و جابه‌جایی قدرت است، تصریح کرد: برخی به دنبال ثروت هستند و بعضی هم ثروت و قدرت را توامان دنبال می‌کنند.

دبیرکل حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی با بیان اینکه برخی با هدف خدمت به مردم وارد عرصه انتخابات می‌شوند، ادامه داد: برخی انتخابات را تکلیف و وظیفه و راهی برای دخالت در سرنوشت عنوان می‌کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: اگر مجلس خوب و قوی داشته باشیم دولت قوی هم به عرصه خواهد آمد.

روح‌الامینی با بیان اینکه در 33 سال اخیر همواره در شرایط ویژه قرار داشتیم که هر یک از این موارد ویژگی‌های خود را داشته، یادآور شد: با نگاه به حوادث دو سال اخیر می‌بینیم که درخت تنومند انقلاب، یک جوان 33 ساله است و اکنون در قالب بیداری اسلامی شاهد ثمره‌اش هستیم.

وی با اشاره به اینکه در مسیر با مشکلاتی مواجه بودیم و از این پس هم مشکلات خواهند بود، بیان داشت: حتی ممکن است فشارهای بین‌المللی بیشتر شود.

این مسئول با بیان اینکه ما در محاصره هستیم و اطراف ما نیروی دشمن و ناوهای چندملیتی وجود دارند، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در همین اوج فشارها و تحریم‌ها، موضوع بدر و خیبر را مطرح کردند.

روح‌الامینی با اشاره به اینکه گوهر یک ملت، در مشکلات خودش را نشان می‌دهد که آیا تسلیم می‌شوند و یا ایستادگی می‌کنند، گفت: انتخابات آتی مانند موارد قبلی نیست.

این مسئول با بیان اینکه پس از فتنه 88 برخی برای مردم ناز کردند، برخی کنار کشیده و بریدند، اضافه کرد: برخی بنیه قوی داشته و از این ریزش‌ها باکی ندارند.

وی با اشاره به اینکه در ادامه نسل اول و دوم، امروز نسل سومی‌ها باید در عرصه‌های اجتماعی و اقتصادی وارد عمل شوند، یادآور شد: مجلس آینده باید کارآمدتر از مجلس هشتم بوده و در تراز بالاتری قرار گیرد چراکه مشکلات ما پیچیده‌تر شده است.

نماینده جبهه ایستادگی در جبهه متحد اصولگرایان با بیان اینکه یک وجه از انتخابات مشارکت است، بیان داشت: وجه دیگر آن دهن کجی به بدخواهان و در راه ماندگان داخلی و انگشتی در چشمان استکبار است.

این مسئول با اشاره به اینکه ظاهرنامه اوباما ممکن است تهدید باشد، تصریح کرد: اما از ما حساب می‌برند.

دبیرکل حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی خاطرنشان کرد: بدتر از پاره کردن عکس امام (ره) زیر پا گذاشتن آرمان‌های امام بود که آسان به دست نیامدند.

وی ادامه داد: در انتخابات آتی به ویژه در 150 حوزه انتخاباتی در شهرهای کوچک، رقابت‌های جدی وجود دارد.

روح‌الامینی با بیان اینکه شاید نام جبهه ایستادگی جدید باشد، بیان داشت: این جبهه یک سال است تشکیل شده و صرفا هم برای حضور در انتخابات نیامده‌ایم.

این مسئول با اشاره به اینکه مصاف پیش‌رو برای مشارکت گسترده مردم در انتخابات است، اضافه کرد: ساز و کار در استان‌ها راحت‌تر است. امیدواریم با اندک سلیقه‌ها در هفته‌های آتی به وحدت نظر برسیم و آنجا که به وحدت نرسیم، کار بر مبنای اثباتی خواهد بود.

دبیرکل حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی با اشاره به اینکه معتقد به بازگشت اخلاق در صحنه سیاست هستیم، ابراز داشت: تخریب دیگران و به هم ریختن صحنه در ساز و کار ما نیست.

وی با بیان اینکه برخی سیگنال‌های خوبی به جامعه نمی‌فرستند و به دنبال حاشیه‌سازی هستند، گفت: درصد بالایی از مجلس آینده را باید نسل سومی‌ها تشکیل دهند، ممکن است اشتباهاتی هم داشته باشند، اما ما در کنار آنها هستیم.

این مسئول با بیان اینکه جبهه ایستادگی از اردوگاه اصولگرایی خارج نیست، گفت: ضلع و زاویه خودمان را داریم.

روح الامینی با اشاره به اینکه پیوندمان با ولایت، اسمی و شعاری نیست، متذکر شد: در عمل با ولایت پیوند داریم و اهل عقب‌نشینی نیستیم.

دبیرکل حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی در پایان با بیان اینکه اتاق شیشه‌ای سیاست در ایران کمی شفاف نیست و کدر است، اذعان داشت: مجلس نیاز به مدرس‌ها دارد.

در این مراسم دفتر حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی در مازندران افتتاح شد.

در این مراسم عباس رمدانی به عنوان مسئول دفتر جبهه ایستادگی مازندران وغلامعلی رنجبر به عنوان رئیس شورای سیاستگذاری این چبهه در مازندران معرفی شدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد