وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

"فیلم" فاش‌شده سفر محرمانه امیر قطر به اسرائیل

فیلم فاش‌شده اخیر نشان می‌دهد امیر قطر در سفری محرمانه به اسرائیل با مقامات ارشد رژیم صهیونیستی از جمله رهبر حزب کادیما دیدار کرده است.

به گزارش مانیتورینگ فارس، تصاویر فاش‌شده اخیر نشان می‌دهد مقامات قطر با وجود اینکه به طور رسمی اعلام کردند این کشور و رژیم صهیونیستی هیچگونه رابطه سیاسی ندارند اما "حمد بن خلیفه" امیر قطر در سفری محرمانه به "تل‌آویو" با مقامات این رژیم دیدار کرده است.

در این سفر که پوشش رسانه‌ای از آن داده نشده، امیر قطر با "زیپی لیونی" رهبر حزب کادیمای اسرائیل دیدار کرده و 2 طرف درباره مسائل حساس منطقه و تامین صدور گاز از قطر به سرزمین‌های اشغالی با یکدیگر به بحث و گفت‌وگو پرداختند.

پرس‌تی‌وی افزود: همچنین امیر قطر در جریان این سفر با مقامات بلندپایه و ارشد اسرائیلی نیز دیدار و بر اهمیت نقش روابط سیاسی بین 2 طرف تاکید کرده است.

همچنین رهبر حزب کادیما نیز بر اهمیت نقش قطر در جریان مذاکرات بین اعراب و اسرائیل تاکید کرده است.

قطر هر چند به طور رسمی مذاکره با اسرائیل را اعلام نکرده اما رژیم صهیونیستی با دایر کردن دفتری در یکی از هتل‌های معروف دوحه به طور غیر رسمی با این کشور مراودات تجاری و امنیتی دارد به گونه‌ای که امروزه نقش رژیم صهیونیستی در تحولات سوریه را کشور قطر بازی می‌کند.

برای مشاهده فیلم مربوطه اینجا کلیک کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد